Vraag

Kan gratis internetbundel prepaid niet activeren



Toon eerste bericht

33 reacties

Ik had zaterdag gebeld dat ik de decemberbundel niet kon activeren. Als de bundel er maandag niet op stond moest ik vandaag bellen. Dat heb ik net gedaan en kreeg de melding dat er problemen/storing is met de prepaidbundel en niet bekend is hoe lang dit kan duren. Nu las ik dat niet iedereen problemen heeft dus waar ligt het dan aan. Hoor graag. Ik heb de prepaidapp.
Ik heb net de gratis internetbundel kunnen activeren. 😀 Bedankt.
Ik kan de bundel activeren. Super bedankt voor de snelle hulp 👍👏👏👏🌷🌹
ook wij kunnen de bundel activeren bedankt voor de goede oplossing.👏🏻👏🏻📱
Dankjewel dat je de bundel voor mij heb geactiveerd. Super !
Ook bij mij staat de decemberbundel niet op de app. Kan hem dus niet activeren!
Reputatie 7
Badge +26
Hoi Lieuwkjen, gebruik je wel de KPN Prepaid app? In de "normale" MijnKPN app zie je de bundel niet terug.
Gebruik de kpn prepaid app. Ben nu zo slim geweest de app te updaten en hij staat er tussen.

Reageer