Hallo @Er14
Als het prepaid nummer verlopen is, heb je het langer dan 9 maanden niet gebruikt en/of opgewaardeerd. Dit is definitief en je bent dan het nummer en resterende tegoed kwijt.
Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (zelf bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen).
Heb je je prepaid-tegoed 6 maanden niet gebruikt?
Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Je kunt dan nog wel gebeld worden, bellen naar gratis nummers en opwaarderen.
Om je prepaid-tegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezing opwaarderen.
Hallo @Er14 Goed dat je het KPN Forum hebt gevonden en je vraag hier stelt! Ik zie dat @RBxx je van een bijzonder volledig antwoord heeft voorzien: ik kan er niets meer aan toevoegen. Kun je er mee uit de voeten?
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.