Beantwoord

Kan ik mijn mobiele abonnement omzetten naar prepaid met nummerbehoud?

  • 28 March 2023
  • 1 reactie
  • 233 keer bekeken

Ik zou graag mijn mobiele abbonement over zetten naar pre paid met nummer behoudt alleen dit is niet mogelijk via mijnKPN… Ik ben al over mijn abbonements tijd heen dus ik zou hem ook per direct kunnen stoppen alleen weet ik dus niet of ik dan mijn nummer kan behouden. 

Ik probeer al weken contact te krijgen met een medewerker via de chat maar ik krijg niemand te pakken en wordt telkens doorgestuurd naar het voorstel dat iemand mij kan bellen. 

Alleen het probleem is dat ik in New Zeeland ben en dus geen zin heb om voor deze kosten op te draaien. 

Is er een oplossing te vinden voor dit probleem of wordt het toch een keer duur bellen?

icon

Beste antwoord door GeSp 28 March 2023, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Post22 

 

Bij KPN kan dat alleen telefonisch via 0800-0402 of uit het buitenland via +31612001200 overgezet worden.

Als je het abonnement stopt dan raak je het telefoonnummer kwijt, je hebt overigens 1 maand opzegtermijn.

De chat is nu een digitale assistent geworden, je kan daar niet meer met medewerkers in contact komen.

 

Mogelijke oplossing zonder dat je moet bellen:
Je zou bij Simyo (dochtermaatschappij van KPN) een prepaid e-sim kunnen bestellen als jouw mobiel e-sim ondersteunt, je kan dat aanvragen met nummerbehoud.
Een e-sim is geen fysieke kaart dus je zit dan niet met het probleem dat ze die naar een adres in Nederland sturen.