Kan niet bellen met KPN prepaid nummer

• 21 november 2013
  • 6 reacties
  • 4904 keer bekeken

Hoi,

Mijn moeder heeft een prepaid simkaart van KPN. Als ze het toestel aanzet staat er NL KPN in het display. Ik kan haar bellen op het nummer, maar ze kan er zelf niet meer mee bellen. Waarschijnlijk is dus het beltegoed verlopen, maar de SIM nog niet gedeactiveerd. Een  maand geleden heeft ze mij nog gebeld met hetzelfde toestel. Echter, opwaarderen lukt niet omdat het nummer niet wordt herkend als een KPN nummer. De telefonische helpdesk geeft aan dat ze het nummer niet in de Hi of KPN database kunnen terugvinden. Kunt u ons verder helpen?

Alvast dank 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Kan het zijn dat het dan geen kpn of hi nummer is en mogelijk 1 van telfort of dergelijke is?

Wel is het zo dat prepaid komt te vervallen als er binnen een termijn van 6 maanden of betaald gebruik heeft plaatsgevonden.

Hoi,

Dank voor je antwoord. Nee, ik ging twijfelen en heb toen met dit nummer ook geprobeerd op de telfort en Hi site in te loggen. Ook dat lukt niet. Maar ik ben vrij zeker dat ik het kaartje heb gekocht bij de primafoon. En als ik het nummer nog kan bereiken en het toestel kan nog inloggen op het netwerk, dan is het kaartje/nummer toch nog niet opgeheven?

Monique

Reputatie 7
Badge +12
Bij de primafoon winkel was telfort nog wel te koop. Sinds de omzetting naar kpn winkels niet meer.

Telfort is te bereiken op 0900-9596. Waarschijnlijk dat zij het nummer dan wel kunnen vinden :)

Hoi,

Nee ook de telfort website geeft een no go voor dit nummer helaas.

Monique

Geachte heer /mevrouw,

Ik heb op dit moment geen contact tot de KPN network. Hoe kan ik nu niet van mijn telefoonnummer gebruiken? Wegens mijn afwijzigheid in Nederland denkt u?

Het gaat om het telefoonnummer Hi: ** ********( nu werkt het niet)

Graag het probleem oplossen en mij hiervoor informeren:

Mijn actieve (2e) telefoonnummer bij KPN is: ** ********

Alvast bedankt voor de moeite,

Met vriendelijke groet,

Nader Masah

Note:

Bericht bewerkt door Admin in het kader van het privacybeleid op het Forum.

Bewerkte gegevens opgeslagen ter verwerking door KPN

Reputatie 5
Badge +2
Beste 786,

het betreffende nummer waar het om gaat is een Hi aansluiting.

Daarom kan ik je hier niet verder mee helpen.

Ik adviseer je deze vraag te stellen op het Hi Forum via volgende link.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer