Beantwoord

Kan niet bellen / sms met prepaid

  • 29 June 2020
  • 9 reacties
  • 131 keer bekeken

Heb mij vandaag een prepaidkaart gekocht en deze ingebruik willen nemen.

 

Ik kan niemand sms’en of bellen.

 

Is er iets dat ik zelf kan controleren?

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 2 July 2020, 10:42

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Heb je die in een winkel gekocht? Kijk is naar de datum die op het simkaartje pakketje staat, eventueel dat die verlopen is.

Heb je die in een winkel gekocht? Kijk is naar de datum die op het simkaartje pakketje staat, eventueel dat die verlopen is.

nog geldig tot 08/01/2022 

Reputatie 6
Badge +6

Heb je die in een winkel gekocht? Kijk is naar de datum die op het simkaartje pakketje staat, eventueel dat die verlopen is.

nog geldig tot 08/01/2022 


Nee oke dan is dat het niet. Is het simkaartje wel aangemeld op het netwerk? dus zie je kpn op het scherm staan en heb je nog wel genoeg tegoed er op?

Heb je die in een winkel gekocht? Kijk is naar de datum die op het simkaartje pakketje staat, eventueel dat die verlopen is.

nog geldig tot 08/01/2022 


Nee oke dan is dat het niet. Is het simkaartje wel aangemeld op het netwerk? dus zie je kpn op het scherm staan en heb je nog wel genoeg tegoed er op?

KPN zie ik staan, er staat standaard 2.5€ op, ik moest een sms sturen of bellen om de kaart te activeren.

 

Bij een sms krijg ik fout38 en bij bellen krijg ik geen verbinding.

Reputatie 6
Badge +6

Heb je die in een winkel gekocht? Kijk is naar de datum die op het simkaartje pakketje staat, eventueel dat die verlopen is.

nog geldig tot 08/01/2022 


Nee oke dan is dat het niet. Is het simkaartje wel aangemeld op het netwerk? dus zie je kpn op het scherm staan en heb je nog wel genoeg tegoed er op?

KPN zie ik staan, er staat standaard 2.5€ op, ik moest een sms sturen of bellen om de kaart te activeren.

 

Bij een sms krijg ik fout38 en bij bellen krijg ik geen verbinding.


Oke dan zal echt een kpn moderator moeten kijken wat er aan de hand is, kan zijn dat de sim vanuit kpn geactiveerd moet worden.

Je kan  op je forum profiel je 06 nr en simkaart nummer noteren ( kan alleen een mod zien) onder prive opmerkingen. Wanneer een mod je topic dan op pakt, kan die meteen mee kijken :)

Heb je die in een winkel gekocht? Kijk is naar de datum die op het simkaartje pakketje staat, eventueel dat die verlopen is.

nog geldig tot 08/01/2022 


Nee oke dan is dat het niet. Is het simkaartje wel aangemeld op het netwerk? dus zie je kpn op het scherm staan en heb je nog wel genoeg tegoed er op?

KPN zie ik staan, er staat standaard 2.5€ op, ik moest een sms sturen of bellen om de kaart te activeren.

 

Bij een sms krijg ik fout38 en bij bellen krijg ik geen verbinding.


Oke dan zal echt een kpn moderator moeten kijken wat er aan de hand is, kan zijn dat de sim vanuit kpn geactiveerd moet worden.

Je kan  op je forum profiel je 06 nr en simkaart nummer noteren ( kan alleen een mod zien) onder prive opmerkingen. Wanneer een mod je topic dan op pakt, kan die meteen mee kijken :)

 

Dat ga ik dan even doen. Alvast bedankt voor de hulp

 

Nog steeds geen oplossing ...

Reputatie 6
Badge +6

Nog steeds geen oplossing ...


Een moderator moet dit topic nog oppakken, die zal dan hier ook een reactie achterlaten. Nog even geduld dus….

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @verheyenniels Zoals Misja al vermoedde was je simkaart inderdaad nog niet geactiveerd. Om de één of andere reden is het jezelf ook niet gelukt. Ik heb 'm nu voor je geactiveerd en het zou moeten werken. Misschien moet je je toestel even uit en aan zetten. 

Reageer