Beantwoord

Kan niet meer bellen na plaatsen nieuwe simkaart

  • 13 October 2021
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

 

Ik heb sinds vanavond hetzelfde probleem. Nieuwe simkaart van kpn in mn telefoon en ik kan ineens niet meer bellen. Kan iemand hiernaar kijken voor me? 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 October 2021, 22:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MarisaK, welkom! Waarom heb je een nieuwe simkaart gekregen? Was je oude defect of is het ook een nieuw abonnement? Wil je je profiel aanvullen met je 06-nummer en klantnummer? Wat voor telefoon heb je en heb je deze al eens uit en weer aan gezet?

Ik ben overgestapt naar jullie van tele2/ziggo naar alles van kpn nu. Daarvoor kreeg ik een simkaart van jullie. 

 

Mijn telefoon nummer is ***. 

Klantnummer ***

 

Internet en telefoon is als het goed is gisteren geinstalleerd, morgen komen ze terug voor de tv aansluiting. 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Ah, gevonden! Ik zie dat de porteerdatum 25 oktober is. Op die datum stopt jouw Tele2 simkaart en kan je die van KPN gebruiken. Tot die tijd kan je gebruik maken van de simkaart van Tele2!

Ooooh vandaar! Oeps, die ligt al in de container... Dan maar niet bellen. Bedankt voor de snelle reactie, top!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MarisaK 

Het gezegde is niet voor niets: geen oude schoenen wegwerpen, voordat men nieuwe heeft

... Dan maar niet bellen…..

Gelukkig kan jij zo te zien ook zonder je telefoon. Bij veel mensen is die ‘vastgegroeid' in hun hand...

Ik had me niet helemaal goed ingelezen denk ik 😅 Maar komt helemaal goed, ik kan gelukkig appen ;)