Beantwoord

Kan niet registreren voor €7,50 tegoed, foutmelding

  • 17 February 2021
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Ik heb alles geprobeerd, maar op ieder apparaat, zowel in firefox als google chrome, en zelfs in de KPN prepaid app laadt de ‘Overzicht’ pagina niet. 

Scherm in alle browsers ziet er zo uit, ook op telefoon: 

 

Hier de foutmelding in de app:

 

Hoe kan ik toch die €7,50 tegoed krijgen? Wordt dit probleem spoedig opgeost?

 

Groet,

H

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 February 2021, 09:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Hide WW, welkom bij ons op het forum. Het aanmelden gaat niet goed zo te zien! Het lege overzicht in MijnKPN is een bekend iets voor een aantal klanten, daar wordt aan gewerkt om het op te lossen maar het is niet bekend wanneer dat opgelost is. Ik kan met je meekijken naar het extra tegoed, zou je daarvoor jouw 06-nummer en het simkaartnummer in je forumprofiel kunnen zetten? Het is ook mogelijk om hierover te bellen met ons gratis nummer 0800-0402, dat is de snelste manier.

Hoi Jasper,

Inmiddels ben ik via de facebookklantenservice goed geholpen. Bedankt!

 

Groet,

Hide

Reputatie 7

Dat is goed om te lezen @Hide WW! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden :slight_smile: