Beantwoord

Kan nieuwe simkaart niet activeren?

  • 27 April 2019
  • 6 reacties
  • 1057 keer bekeken

vorig jaar september sim gekocht, met uiterste activatie datum 15 mei 2019
maar krijg hem niet geactiveerd.
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 April 2019, 19:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @calypsojohn, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je de prepaid simkaart nu niet meer geactiveerd krijgt.. Op welke manier heb je het geprobeerd? Door hem in je toestel te stoppen en ermee te bellen?

Omdat het even geleden is, kan ik ook even voor je kijken wat ik kan doen om hem te activeren. Wil je bij persoonlijke opmerkingen in jouw Forum profiel het 06-nummer en simkaartnummer noteren? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is 🙂
zoals gevraagd nummers bijgevoegd.
06 nr misschien al gedeactiveerd?
john
Reputatie 7
Badge +21
@calypsojohn, bedankt voor de gegevens! Het lijkt erop dat het nummer inderdaad niet meer te activeren is, want er staat gedeactiveerd bij. Wat ik wil voorstellen is, indien je alsnog een nieuw prepaid kaartje wil kopen (of al gekocht hebt), om de kosten van de prepaid simkaart te vergoeden. Hiervoor heb ik wel het bonnetje nodig (een foto ervan). Ik kan begrijpen dat je die van september niet meer hebt, dan kan ik de nieuwe vergoeden. Dit kan op het moment dat ik het nieuwe nummer te horen krijg van je 😉
nieuw simkaart, gelukt om te activeren nu nog even de kosten vergoeden svp.
Reputatie 7
Badge +21
@calypsojohn, fijn om te lezen! Ik heb € 4,99 toegevoegd aan je tegoed. Dit kan je binnen enkele minuten gebruiken 😉
helemaal top!

Reageer