Vraag

Kan weer opwaarderen met KPN Prepaid

  • 26 July 2019
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

nou eindelijk kan ik weer mobiel opwaarderen. na vele vragen en tel, kwamen ze er niet uit. log ik vandaag in, en jawel, ander programma en kon ik code aanvragen

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Code ontvangen?

Mobiel opwaarderen via 1244

Eenvoudig via je telefoon

Wil je je Prepaid tegoed opwaarderen via de telefoon? Geen probleem! Je registreert je eenmalig via MijnKPN. Daarbij krijg je een persoonlijke code voor opwaarderen. Daarna kun je altijd eenvoudig je tegoed voor jezelf of voor een ander KPN Prepaid nummer verhogen. Bel daarvoor met je mobiel naar 1244.

Eenmalig registreren via MijnKPN

Meld je eenmalig aan voor SMS en mobiel opwaarderen via MijnKPN en ontvang direct je pincode.
  • Ga naar MijnKPN. Kies voor 'inloggen Mobiel, Mobiel Internet'. Nog geen account? Dan kun je hier gratis en eenvoudig een account aanmaken.
  • Ga naar Opwaarderen in MijnKPN.
  • Klik op 'Registreren'
  • Geef aan of toekomstige betalingen gedaan worden met creditcard of automatische afschrijving van je bankrekening. Kies je voor bankrekening, dan kom je in het iDeal scherm van je bank voor een afschrijving van € 0,01. Kies je voor creditcard, dan vragen we je wat extra gegevens in te vullen.
  • Je ontvangt direct de pincode voor opwaarderen op je scherm. Je kan hiermee meteen gebruik maken van opwaarderen per SMS of via je mobiel.
Tip: Je kan op de bankafschrijving voor mobiel en sms opwaarderen je pincode zien voor het opwaarderen. De pincode wordt als laatste in het betaalkenmerk getoond. Wanneer je pincode bijvoorbeeld 1234 is, zal het er zo uit zien: Code: 1234.
Reputatie 7
Badge +28
@moeps

Is het inmiddels gelukt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @moeps Goed om te horen dat het nu wel lukt. Weet je wat er nu precies aan de hand was? Als ik je nog ergens mee kan helpen dan lees ik het graag!

Reageer