Het probleem is dat ik niet zelf kan bellen. Als ik bel krijg ik direct de melding 'oproep beƫindigd' . Ik kan wel gebeld worden door andere en verder alles met mijn toestel doen.
5 juni terug gegaan naar winkel in Zwolle. Probleem zou in feit liggen dat 'mobiele gegevens' aanstond en de kaart leeg was. Gecheckt en er was voldoende saldo. Dus,...
6 juni weer naar de winkel in Zwolle. 'supervisor' Agnes heeft daar alles in het systeem gecontroleerd, alles staat goed. Vervolgens mijn pre paid kaart in ander toestel gezet. Geen oplossing, zelfde resultaat met zelfde melding. Vervolgens is Agnes gaan bellen naar verschillende KPN specialisten (ik vermoed netwerkservices oid). Ook die hebben alles nagekeken maar alles staat goed. Zij hebben een ticket aangemaakt en zouden tussen 1 tot 5 dagen contact opnemen met mij. IS NIET GEBEURD.
Ook Agnes in winkel in Zwolle gaf aan dat ze mij op vrijdag 7 juni zou bellen of er al contact met mij was opgenomen, maar ook dat IS NIET GEBEURD.
Ik ben zeer teleurgesteld in de service van KPN want ik kan nu al een week niet zelf bellen.
OP het forum zag ik als oplossing, die in het verleden is gebruikt, om de pre paid aansluiting opnieuw in dienst te zetten. IS DIT MISSCHIEN OOK EEN OPLOSSING VOOR MIJN PROBLEEM, ZO KAN HET ECHT NIET VERDER.
Beste antwoord door Joran
Bekijk origineel