Beantwoord

klacht bestelling prepaid simkaart

  • 26 October 2019
  • 10 reacties
  • 143 keer bekeken

Op 17 oktober heb ik een prepaid sim kaart besteld en betaald. Op de site staat voor 18.00 uur besteld volgende dag geleverd. Ik he. de kaart nog steeds niet. Bij KPN kunnen ze mij niet helpen en zeggen mij om maar naar de winkel te gaan. Ik moet daar 20 km voor rijden (een kaartje van 5 Euro). Daarom heb ik het nu juist via internet besteld. Als ik op mijn bestelling kijk zie ik mijn gegevens ingevuld met bestelnummer (...). Ik heb gelijk betaald, maar denk dat ik het kaartje nooit zal ontvangen . De service is erg slecht.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart_ 31 October 2019, 15:33

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo@Wopke Dat is gek natuurlijk. Heb je inmiddels al een oplossing gevonden? Ik wil met alle plezier met je meekijken. Wil je dan ook je huisnummer nog even in je KPN Forum profiel vermelden, daar heb ik je andere gegevens ook ingezet, zodat ze niet voor iedereen zichtbaar zijn. 

Ik ben vandaag naar de winkel gegaan en heb daar een simkaart gekregen nadat ik had aangetoond dat ik 17 oktober had besteld en betaald. Bij thuiskomst zag ik in mijn mailbox een bericht van KPN dat ze de simkaart verstuurd hadden. Deze komt morgen of vrijdag. Dan heb ik er twee dus.

Reputatie 7
Badge +20

Ok, helder @Wopke Dan is er duidelijk iets misgegaan in het bestelproces. Maar fijn dat je in de winkel goed geholpen bent! 

Ik heb de simkaart geplaatst en wilde het beltegoed opwaarderen. Ik moest eerst een  ID aanmaken om me te registreren. Dat heb ik gedaan, omdat ikzelf nog geen registratie had.(ik ben nu ingelogd met het ID van mijn vrouw). Toen ik probeerde mijn beltegoed op te waarderen, kreeg ik de melding “uw gebruikersnaam is onjuist of verouderd “. Als ik me opnieuw wil registreren krijg ik de melding u bent al geregistreerd. Zo kom ik niet verder.

Ik heb intussen de kpn prepaid App gedownload  maar het tegoed van 7,50 is niet bijgeschreven.

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Wopke Mooi dat het inmiddels is gelukt. Hier kun je lezen hoe je de €7,50 extra beltegoed kunt aanvragen en kunt zien of deze is bijgeschreven! 

Dat weet ik,maar het is niet bijgeschreven.

Reputatie 7
Badge +20

Ok, @Wopke Waar is het dan misgegaan? Je hebt je inmiddels wel goed kunnen registeren? Als je het wachtwoord van je eigen KPN ID niet meer weet kun je hier terecht. 

Uw KPN Mobiel Prepaid is succesvol toegevoegd aan uw KPN ID. Vanaf nu kunt u uw KPN ID gebruiken voor KPN Mobiel Prepaid. Ook sturen we uw correspondentie over uw KPN Mobiel Prepaid naar het e-mailadres van uw KPN ID.

Uw gebruikersnaam: (...)

Bovenstaand bericht heb ik van KPN gekregen. Ik heb de prepaid app gedownload en kom dan niet verder dan het invullen van mijn 06 nummer, klik op verder en dan wordt er vermeld dat er een verificatiecode naar dit nummer wordt gestuurd, maar die komt niet. Vorige week heb ik dit ook al een aantal keren geprobeerd en dan werd er error aangegeven.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Wopke Jammer dat het nog niet werkt. Ik wil met je meekijken, maar dan heb ik je gegevens nodig. Zou je in dat geval je 06-nummer en het nummer van je simkaart in je Forum Profiel willen vermelden (en niet hier, zodat je gegevens niet publiekelijk zichtbaar zijn). Als je direct geholpen wilt worden kun je uiteraard ook even bellen met de klantenservice, via 0800-0402.  

Reageer