Beantwoord

Klacht over live chat medewerker Richard

• 13 juli 2017
  • 2 reacties
  • 1101 keer bekeken

Ik wou op deze manier graag een klacht indienen over medewerker Richard van de live chat.
Hieronder is het log van mijn chat met Richard. Als u deze leest hoef ik er verder denk ik niets meer over uit te leggen. De chat werd ook door Richard beëindigd voor ik antwoord kon geven. Dit lijkt mij niet de normale manier waarop een KPN medewerker met klanten communiceert.
Na mijn gesprek met Richard heb ik overigens een nieuwe live chat gestart en medewerker Marc wist mijn probleem wel netjes op te lossen dus het probleem zelf is niet meer relevant. Het gaat hier enkel om de uitspraken en manier van communiceren van medewerker Richard.

Richard (5:18:34 PM):Welkom! Je chat met Richard. Wat kan ik voor je doen?
Jij (5:19:25 PM):Hoi Richard, ik wou graag weten waar ik een refund kan aanvragen voor mobiel
internet (onbeperkt online)
Jij (5:20:56 PM):Ik heb het gister geactiveerd via sms naar *143# maar het is zo superlangzaam dat
het gewoon compleet onbruikbaar is.
Richard (5:21:13 PM):De extra bundel bedoel je?
Richard (5:21:37 PM):Om welk nummer gaat het?
Jij (5:21:40 PM):Geen idee wat de naam van de bundel is, ik heb prepaid
Richard (5:22:04 PM):Owh ja maar dat is inderdaad niet snel
Jij (5:22:19 PM):mijn nummer is 06********
Richard (5:22:36 PM):De snelheid staat er ook wel netjes bij vermeld op onze site
Richard (5:22:43 PM):Snelheid 128 kb/s download, 64 kb/s upload
Jij (5:22:55 PM):nou niet snel, het werkt gewoon vrijwel niet. alleen maar timeouts. met 128kbps zou ik
nog wel een website moeten kunnen laden
Richard (5:23:03 PM):Ik snap dat het niet snel genoeg is maar daar kan ik geen refund voor geven
Richard (5:23:35 PM):Ik kan voor je de klacht aan nemen
Richard (5:23:43 PM):Maar die behandel ik dan ook zelf
Richard (5:23:55 PM):En dan komen we op het zelfde uit. 😞
Richard (5:24:04 PM):Ik gun het je wel hoor maar daar word echt niets in gedaan
Jij (5:24:08 PM):Als ik ergens voor betaald behoord dit wel te werken. en aangezien het niet werkt zou
ik graag een refund aanvragen. Ik heb het gister geactiveerd voor een maand
Richard (5:25:05 PM):Ja ik snap je.
Richard (5:25:20 PM):Ik zou het graag voor je willen regelen maar dat gaat niet lukken D*****.
Richard (5:26:00 PM):Sorry D*****.
Richard (5:26:20 PM):kan ik je elders mee helpen?
Jij (5:26:25 PM):Kun je mij doorverwijzen naar je baas?
Richard (5:26:34 PM):Ik heb geen baas D*****
Jij (5:26:38 PM):of de klachten afdeling?
Richard (5:26:42 PM):Ik ben van klachten
Richard (5:26:50 PM):Die skill is mij ook toegewezen
Richard (5:26:57 PM):Er word echt niets mee gedaan
Richard (5:27:24 PM):Je bent vrij om te bellen met de telefonische helpdesk hoor maar die gebruiken
dezelfde leidraad.
Richard (5:27:46 PM):Ondanks dit ewel een fijne dag verder

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Paul_ 15 juli 2017, 12:21

Hoi mainframe, welkom op het forum! Het is niet de bedoeling dat je 2 keer contact moet opnemen om het probleem op te lossen en je moet altijd correct te woord worden gestaan. Excuses voor de negatieve ervaring in ieder geval! Ik zal zorgen dat deze klacht uitkomt bij de verantwoordelijke partij.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hoi mainframe, welkom op het forum! Het is niet de bedoeling dat je 2 keer contact moet opnemen om het probleem op te lossen en je moet altijd correct te woord worden gestaan. Excuses voor de negatieve ervaring in ieder geval! Ik zal zorgen dat deze klacht uitkomt bij de verantwoordelijke partij.
Reputatie 5
Badge +8
Wat een (piep piep piep piep).......hij kan beter agent worden, of een handhaver in Amsterdam......http://www.telegraaf.nl/tv/28686560/__Boete_ballonblazer_krijgt_staartje__.html

Reageer