Beantwoord

Klantnummer benodigd bij overstap prepaid naar abonnement

  • 11 juni 2019
  • 1 reactie
  • 66 keer bekeken

Graag het klantnummer van mijn aansluiting toelaten komen, dit heb ik blijkbaar nodig om een overstap van prepaid naar abonnement in te zetten.

SImkaartnummer en telefoonnummer staan vermeld in mijn profiel zoals gevraagd.
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 juni 2019, 11:54

Goedemorgen @RomTom, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het klopt dat je tegenwoordig vaak het klantnummer van prepaid er ook bij moet vermelden. Het heeft verder geen betekenis, maar bij een overstap is het wel handig. Ik kan je voorzien van het klantnummer, en ik zie dat je ook al keurig je Forum profiel hiervoor hebt aangevuld 🙂 Ik stuur je het klantnummer even middels een privébericht!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @RomTom, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het klopt dat je tegenwoordig vaak het klantnummer van prepaid er ook bij moet vermelden. Het heeft verder geen betekenis, maar bij een overstap is het wel handig. Ik kan je voorzien van het klantnummer, en ik zie dat je ook al keurig je Forum profiel hiervoor hebt aangevuld 🙂 Ik stuur je het klantnummer even middels een privébericht!

Reageer