Beantwoord

Klantnummer in verband met overstappen

  • 16 January 2019
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Dag Erik, ik heb hetzelfde probleem. Klantenservice kom ik niet door, die zeggen dat er geen klantnummer kan bestaan...

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 January 2019, 21:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi MCD, welkom! Voor nummerbehoud bij overstappen is 06-nummer en simkaartnummer voldoende. Ik stuur je zo echter een privébericht met daarin je klantnummer :)

Dag Erik, kan je hetzelfde voor mij betekenen? Mijn nieuwe werkgever geeft aan dat ik zonder klantnummer mijn nummer niet mee kan nemen.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Gvw111, welkom hier. Dat kan ik gelukkig voor je achterhalen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hi Gvw111, welkom hier. Dat kan ik gelukkig voor je achterhalen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Dag Alex, toch nog eens geprobeerd te bellen. Deze medewerker wist het gelukkig wel en heeft me het nummer gegeven... Misschien wel goed om in de training van medewerkers mee te nemen, nummerbehoud is al een frustrerend proces, het is dan extra vervelend als medewerkers niet de juiste informatie verschaffen.

Bedankt voor je hulp!
Reputatie 7
Badge +24

Hi Gvw111, welkom hier. Dat kan ik gelukkig voor je achterhalen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Dag Alex, toch nog eens geprobeerd te bellen. Deze medewerker wist het gelukkig wel en heeft me het nummer gegeven... Misschien wel goed om in de training van medewerkers mee te nemen, nummerbehoud is al een frustrerend proces, het is dan extra vervelend als medewerkers niet de juiste informatie verschaffen.

Bedankt voor je hulp!


Uiteraard, dit horen ze ook zeker te weten. Fijn om te lezen dat alles nu helder is. Uiteraard graag gedaan, laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.