Beantwoord

Klantnummer KPN Prepaid

  • 28 August 2019
  • 7 reacties
  • 168 keer bekeken

Hoi, ik heb een prepaid kaart bij KPN en ik wil graag mijn klantnummer weten. Kunnen jullie mij daarbij helpen?

Vriendelijke groet,

Rens van Dijke
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 August 2019, 21:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Rens, welkom op het forum.

Dat kan ik voor je achterhalen. Mag ik vragen waar je dit voor nodig hebt? Om over te stappen naar een andere provider heb je alleen je -nummer nodig namelijk.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je bezig mocht het nodig zijn.
Hoi Alex,

Ik zou het willen weten voor het overstappen naar een andere provider. Omdat mijn nummer nog geregistreerd stond bij hun omdat ik nog niet zo lang geleden ben overgestapt van hun naar KPN, maar nu dus terug wil. Daarom zou ik toch graag voor die reden mijn klantnummer weten.

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +24
Geen probleem, ik moet dan wel een paar checks doen voordat ik het je geef. Zou je om te beginnen je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik heb mijn gegevens bijgewerk!
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, zou je ook je mobiele nummer willen invullen?
Ik heb klantnummer (mobile) ingevuld. Misschien handig als jullie deze pagina wat verduidelijken voor volgende klanten. Het lijkt of jullie om een klantnummer vragen ipv mobiel nummer.
Reputatie 7
Badge +24
Nogmaals dankjewel, had het iets duidelijker moeten uitleggen. Ik heb je een privébericht gestuurd.