Klantnummer opvragen

  • 29 March 2019
  • 6 reacties
  • 825 keer bekeken

Hallo,
Weet iemand hoe ik aan mijn klantnummer kom, heb een prepaid.
mvg

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Kraakie
In een ander (recent) topic stond de volgende reactie van een KPN moderator:

Op het moment dat je jouw klantnummer nodig hebt (om over te stappen?), kunnen we je voorzien van het klantnummer. Hier is wel enige verificatie voor nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer? Die laatste twee kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Op het moment dat je dit gedaan hebt, geef dan hier even een seintje. Dan komt jouw klantnummer zo snel mogelijk jouw kant op

Succes!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Kraakie. Welkom op het KPN Forum. @RBxx geeft al het juiste antwoord. Als je je gegevens achterlaat help ik je verder. Laat je mij weten wanneer je je gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@Kraakie We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!
Bedankt Vikash,
Heb het via andere weg geregeld.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat je inmiddels het klantnummer hebt kunnen achterhalen. ☺️

Voor een portering van prepaid naar een andere provider heb je meestal een klantnummer nodig.

 

Helaas wordt je met enige regelmaat door de KPN medewerkers weggestuurd met de gekste verhalen.

Een medewerkster heeft bij mij aan gegeven dat de nieuwe provider een SMS stuurt die je dan moet bevestigen.

Een andere medewerkster geeft aan dat het op je factuur staat (Prepaid ??)..

 

Of ze lezen je vraag niet of ze begrijpen er gewoon niets van die eerste lijns helpdesk bij KPN.

 

Ik heb zelfs klantnummers ontvangen die geheel niet bij hoorde…  Nu bezig met de derde medewerker voor het juiste klantnummer te krijgen en inmiddels de derde porteringsverzoek in geschoten….

 

Kortom, je moet zelf door blijven vragen (forum of in de chat) en met je 06 nr en simkaart nr aangeven dat je het klantnummer wilt hebben, na enkele onzinnige antwoorden kom je achter je klantnummer…

 

Laat je niet wegsturen !!!  Vraag door..

 

 

Reageer