Goedemiddag @Kraakie. Welkom op het KPN Forum. @RBxx geeft al het juiste antwoord. Als je je gegevens achterlaat help ik je verder. Laat je mij weten wanneer je je gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!
@Kraakie We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!
Hoi @Kraakie
In een ander (recent) topic stond de volgende reactie van een KPN moderator:
Op het moment dat je jouw klantnummer nodig hebt (om over te stappen?), kunnen we je voorzien van het klantnummer. Hier is wel enige verificatie voor nodig. Zou je jouwForum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer? Die laatste twee kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Op het moment dat je dit gedaan hebt, geef dan hier even een seintje. Dan komt jouw klantnummer zo snel mogelijk jouw kant op
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.