Beantwoord

klantnummer prepaid

  • 26 juni 2018
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik ga overstappen naar symyo.
Ik heb nu een pre pay en geen saldo meer
Ik moet te bevestiging een sms versturen, maar geel saldo
Nu kan het ook met het klantnummer, maar kan niets vinden.
Wie weet hoe ik hier achter kom?
icon

Beste antwoord door Erik_ 26 juni 2018, 17:15

Hoi Rein, welkom op het forum! Hoewel de sms makkelijker is kan ik me voorstellen dat je daarvoor niet apart wilt opwaarderen. Reageer op mijn privébericht dan zoek ik je klantnummer erbij op 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi, een KPN moderator kan je hier aan helpen. Het is even wachten tot een van hen aan je vraag toekomt.

Ik weet niet wat je reden van switchen is, maar weet je overigens dat Simyo een volle dochter van KPN is en ook hetzelfde netwerk gebruikt?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Rein, welkom op het forum! Hoewel de sms makkelijker is kan ik me voorstellen dat je daarvoor niet apart wilt opwaarderen. Reageer op mijn privébericht dan zoek ik je klantnummer erbij op 🙂

Reageer