Beantwoord

Klantnummer prepaid

• 2 juli 2018
  • 5 reacties
  • 162 keer bekeken

Ik wil graag mijn KPN klantnummer weten, want ik wil helaas naar een andere provider te schakelen.
Ik heb geen enige factuur van KPN om mijn klantnummer te kunnen zien. Ik had alleen only Sim zonder abonnement. Dus nu, hoe kan ik mijn klantnummer zien of weten ?
icon

Beste antwoord door Alex_P 10 juli 2018, 18:36

Heb je de gegevens via een privébericht gestuurd. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Ibrahim, welkom op het forum. Als ik het goed begrijp gaat het hier om een prepaid kaart. Een klantnummer heb je dan niet nodig, als er om een nummer wordt gevraagd dien je daar je mobiele nummer in te vullen.
Hoi Ibrahim, welkom op het forum. Als ik het goed begrijp gaat het hier om een prepaid kaart. Een klantnummer heb je dan niet nodig, als er om een nummer wordt gevraagd dien je daar je mobiele nummer in te vullen.
Dankjewel voor het antwoord.
Klopt, het gaat over een prepaid kaart. Maar ik wil schakelen naar een andere provider en ik wil mijn nummer kunnen behouden. Dus daarvoor vraagt de nieuwe provider naar mijn klantnummer.
Ik kan mijn klantnummer niet door mijn kpn Id vinden. Dus wat kan ik eigenlijk doen om mijn klant nummer te kunnen vinden ?
Reputatie 7
Badge +18
Zover ik weet heb je voldoende aan je 06 nummer. Zou je je profiel willen aanvullen met je gegevens? Dan stuur ik je via een privébericht ook het klantnummer dat je bij ons hebt.
Beste Alex, ik heb mijn profiel aangevuld. ik verwacht graag van je mijn klantnummer.
Reputatie 7
Badge +18
Heb je de gegevens via een privébericht gestuurd. 🙂

Reageer