Beantwoord

Klantnummer prepaid achterhalen

• 30 november 2018
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Voor een overstap naar een andere telefoon heb ik een klantnummer nodig. Ik heb een prepaidaccount en ik kan het niet via de reguliere weg vinden.
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 november 2018, 14:33

Goedemiddag Mieke22, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het klopt dat je inderdaad zelf niet achter het klantnummer kan komen van Prepaid, omdat het in principe ook niet nodig is. Maar bij een overstap kan hier om gevraagd worden. Ik kan hem je toesturen, maar dan heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met 06-nummer en simkaartnummer? Dat is de verificatie die ik moet hebben om dit te mogen delen. Dit kan je noteren bij 'persoonlijke opmerkingen', zodat het alleen zichtbaar is voor jou en KPN moderators.

Wanneer je dat gedaan hebt, geef dan even een seintje dan help ik je verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Hier is het seintje! 😉
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Mieke22, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het klopt dat je inderdaad zelf niet achter het klantnummer kan komen van Prepaid, omdat het in principe ook niet nodig is. Maar bij een overstap kan hier om gevraagd worden. Ik kan hem je toesturen, maar dan heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met 06-nummer en simkaartnummer? Dat is de verificatie die ik moet hebben om dit te mogen delen. Dit kan je noteren bij 'persoonlijke opmerkingen', zodat het alleen zichtbaar is voor jou en KPN moderators.

Wanneer je dat gedaan hebt, geef dan even een seintje dan help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +19
Kijk, dat is nog eens snel. Top dankjewel! Check je privéberichten voor het antwoord en de gegevens 😃

Reageer