Beantwoord

Klantnummer prepaid mobiel

• 16 maart 2018
  • 13 reacties
  • 1638 keer bekeken

Ik wil graag weten wat mijn klantnummer is. Ik heb een prepaid mobiel, geen abonnement en krijg ook geen facturen. Maar ik kan mijn klantnummer nu nergens vinden.
icon

Beste antwoord door Erik_ 31 juli 2018, 15:24

Hoi Indiaan, welkom! Ik ben Susan niet, maar ik kan je wel helpen hiermee 🙂 Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt, dan kan ik vervolgens hier de rest erbij pakken. Graag bij 'klantnummer mobiel' je 06-nummer invullen, en bij 'klantnummer (internet/televisie) even je simkaartnummer.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Je hebt geen klantnummer als prepaidklant.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tess123,

Ik heb je even een privé bericht gestuurd omdat ik voor het antwoord op deze vraag nog wat gegevens van je nodig heb, en je daarna pas kan voorzien van je klantnummer.
Echter is bij prepaid je klantnummer minder relevant. Dat is de essentie van prepaid, dat je doorgeeft welke gegevens je door wil geven 🙂 Bij een abonnement steekt dat weer wat anders in elkaar.
Hi Tess123,

Ik heb je even een privé bericht gestuurd omdat ik voor het antwoord op deze vraag nog wat gegevens van je nodig heb, en je daarna pas kan voorzien van je klantnummer.
Echter is bij prepaid je klantnummer minder relevant. Dat is de essentie van prepaid, dat je doorgeeft welke gegevens je door wil geven 🙂 Bij een abonnement steekt dat weer wat anders in elkaar.

Beste Susan,

Zou je mij deze informatie ook kunnen sturen? Ik ben als Hi prepaid abonnee ook op zoek naar mijn klantnummer. Alvast bedankt voor je hulp.

Met vriendelijke groeten,
Indiaan22
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Indiaan, welkom! Ik ben Susan niet, maar ik kan je wel helpen hiermee 🙂 Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt, dan kan ik vervolgens hier de rest erbij pakken. Graag bij 'klantnummer mobiel' je 06-nummer invullen, en bij 'klantnummer (internet/televisie) even je simkaartnummer.
Ik wil graag weten wat het klantnummer is van mijn dochter. Mijn dochter heeft een prepaid mobiel, geen abonnement en dus ook geen facturen. Maar ik kan haar klantnummer nu nergens vinden. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo Wendy, welkom! Vul de gegevens van je dochter in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Bij 'klantnummer mobiel' kun je het 06-nummer invullen. Verder hebben we ook het simkaartnummer nodig, deze mag wel bij 'klantnummer internet/televisie'.
Erik, inmiddels gebeld en opgelost. Thanks
Reputatie 7
Badge +14
Klasse Wendy, erg fijn dat het weer is opgelost 🙂

Ook ik zou graag klantnummer ontvangen. Gegevens bij profiel ingevuld.
Reputatie 7
Badge +27
Ik zie dat je al een privébericht hebt gekregen @ghentiaan! 🙂
Badge
Ik zou ook graag mijn klantennummer willen ontvangen. Ik heb de gegevens reeds ingevuld.
Reputatie 7
Badge +27
Dank je, @mtb0309! Ik stuur je een privébericht met je klantnummer 🙂

Reageer