Beantwoord

Klantnummer prepaid nodig

• 10 augustus 2018
  • 30 reacties
  • 672 keer bekeken

Helaas hebben zij mij ook gevraagd om drigend mijn klantnummer te sturen. Kan ik deze ook in een prive bericht krijgen?

Alvast bedankt

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 10 augustus 2018, 18:55

Hoi ice55, zoals Erik al noemde in dit topic heb je voor een overstap van prepaid geen klantnummer nodig. Desondanks kan ik je het klantnummer sturen in een privébericht. Daarvoor heb ik jouw 06- nummer en simkaartnummer nodig. Zou je deze willen toevoegen aan je forum profiel? (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Bekijk origineel

30 reacties

Sorry dat ik de vraag stel (dit item staat al meerdere malen vermeld in jullie forum), maar de nieuwe provider blijft maar "zeuren" 😉 . Hoe kan ik aan een klantnummer komen bij een prepaid kaart voor het overstappen naar een abonnement bij een andere provider met nummerbehoud?
De nieuwe provider zegt een klantnummer hiervoor nodig te hebben.

Heb inmiddels klantnummer ontvangen
Hartelijk dank voor alle suggesties. Hetvorobleem is inmiddels opgelost
!
Reputatie 7
Badge +27
Hoi coicoi, welkom! Je geeft aan het klantnummer inmiddels te hebben ontvangen, goed om te horen.

Voor meelezeers: de klantenservice kan het klantnummer geven. Hiervoor heb je, tijdens het contact, je 06-nummer en je simkaartnummer nodig. Wij van het forum kunnen dit ook. Vul in dat geval de beide nummers in op je forumprofiel onder klantnummer (alleen zichtbaar voor jou en ons) en maak een topic aan.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo F.S., welkom op het forum! Bij overstap zou een klantnummer niet nodig moeten zijn. Maar, ik kan je die zeker wel geven. Vul 06-nummer en het simkaartnummer in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan zoek ik het klantnummer er bij op.
Reputatie 7
Badge +27
@TF_Jansen, welkom op het forum! Je klantnummer kun je zelf niet achterhalen. Gelukkig kan ik je hier wel aan helpen. Vul je gegevens in op je profiel, en vermeld je simkaartnummer in het veld 'persoonlijke opmerking'. Reageer dan hier in het topic als je dat gedaan hebt, dan krijg je een privébericht met je klantnummer.
Hallo
Ik zou graag willen weten wat mijn klantnummer is. Ik heb een prepaid mobiel. Waar kan ik mijn klantnummer vinden.
Ik hoor het graag
Almir
Klantnummer prepaid nodig voor overtstappen.

Ik zou graag willen weten wat mijn klantnummer is. Ik heb een prepaid mobiel. Waar kan ik mijn klantnummer vinden.
Ik hoor het graag
Ik heb mijn klantnummer nodig voor mijn Kpn prepaid
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @ice55, ik zie dat er nog geen reactie gekomen is op Marina haar bericht. Bij prepaid heb je jouw simkaart nummer en 06-nummer nodig in principe. Maar kan ik je nog helpen aan het klantnummer? Dan kan je alsnog een privébericht sturen!
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Remco, welkom op het Forum!

Bij Prepaid heb je een klantnummer, maar eigenlijk alleen omdat het gekoppeld moet worden in ons systeem. je hebt verder niks aan dit klantnummer, ook bij een overstap gaat het om je mobiele nummer in combinatie met je simkaartnummer. Mocht je hem toch willen ontvangen, voeg dan je 06-nummer en simkaartnummer toe aan je Forum profiel dan help ik je graag verder!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Remco, ik zie helaas nog geen ingevulde gegevens. Heb je na het invullen ook op [Opslaan] of [Apply Changes] geklikt? 😉
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Remco, er is denk ik toch wat misgegaan want ik zie nog steeds geen gegevens. Zou je het nogmaals willen proberen?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Almir, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een klantnummer bij een prepaid nummer heeft geen enkele functie, bij een overstap of nieuwe simkaart gaat het namelijk om je 06-nummer in combinatie met je simkaartnummer. Maar uiteraard help ik je graag aan dit nummer. Zou je willen reageren op mijn privébericht? Dan handelen we het daar verder af 😉
Reputatie 7
Badge +20
@Almir, ik heb geen reactie gehad op mijn privébericht. Ben je nog op zoek naar je prepaid klantnummer?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Echange, bedankt voor je vraag!

In principe moet simkaartnummer en 06-nummer genoeg zijn, in sommige gevallen vragen ze ook het klantnummer. Mocht je hem nodig hebben, vul dan jouw Forum profiel aan bij 'persoonlijke gegevens' met je 06-nummer en simkaartnummer!
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Echange, bedankt voor je bericht!

Het klantnummer van prepaid kan je inderdaad niet zelf achterhalen. Zou je jouw 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan het Forum profiel? Dan kan ik het klantnummer voor je achterhalen. Je mag dit ook in een privébericht doorgeven 😉
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Mark-W, bedankt voor je bericht en uiteraard welkom op ons Forum!

Het klantnummer van prepaid kan je zelf niet achterhalen, maar kan ik wel voor je opzoeken. Zou je jouw 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan het Forum profiel? Dan kan ik het klantnummer voor je achterhalen. Je mag dit ook in een privébericht doorgeven 😉
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag EliseMegan, welkom op het Forum!

Het klantnummer van prepaid kan je helaas niet zelf achterhalen, maar ik gelukkig wel 😉 Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en simkaart nummer? Dit heb ik nodig ter verificatie om het klantnummer te achterhalen. Wanneer je dit gedaan hebt, geef dan even een seintje aan mij door op dit bericht te reageren!
Reputatie 7
Badge +20
@Echange, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je op een andere manier je klantnummer kunnen achterhalen?
Reputatie 7
Badge +20
@Mark-W, ik heb geen privébericht meer gehad en zie ook geen ingevuld Forum profiel. Kan ik je hier nog bij helpen?
Reputatie 7
Badge +20
@EliseMegan, ik heb geen reactie meer gehad en zie ook geen gegevens in jouw Forum profiel. Heb je het klantnummer nog nodig? Vul in dat geval het profiel even aan!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi ice55, zoals Erik al noemde in dit topic heb je voor een overstap van prepaid geen klantnummer nodig. Desondanks kan ik je het klantnummer sturen in een privébericht. Daarvoor heb ik jouw 06- nummer en simkaartnummer nodig. Zou je deze willen toevoegen aan je forum profiel? (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
om over te stappen moet ik het kpn klantnummer opgeven, ook bij prepaid
bedankt, ik heb mijn nummer en simnummer erin gezet.
Mijn zoon heeft een prepaid mobiel van KPN maar nu gaat hij overstappen naar een andere provider.
Om zijn nummer te kunnen behouden, hebben ze om het KPN klantnummer gevraagd.
Deze hebben wij helaas niet.
Hoe kunnen we daar aan komen?

Reageer