Beantwoord

Klantnummer prepaid voor nummerbehoud

• 18 december 2018
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik heb nummer behoud aangevraagd en nu vragen ze om een klantnummer, waar kan ik deze vinden/opvragen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 december 2018, 21:11

Goedenavond Warrisdenise, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jammer om te horen dat je weg gaat bij KPN! Ik begrijp wel heel goed dat je jouw nummer wil meenemen, maar dat je hiervoor je klantnummer nodig hebt. Deze kan je helaas niet zelf terugvinden, maar kan ik na een verificatie wel aan je doorgeven! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer? Dit kan je noteren bij persoonlijke gegevens en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef ook even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan zal ik op zoek gaan naar jouw klantnummer voor de overstap!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Warrisdenise, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jammer om te horen dat je weg gaat bij KPN! Ik begrijp wel heel goed dat je jouw nummer wil meenemen, maar dat je hiervoor je klantnummer nodig hebt. Deze kan je helaas niet zelf terugvinden, maar kan ik na een verificatie wel aan je doorgeven! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer? Dit kan je noteren bij persoonlijke gegevens en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef ook even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan zal ik op zoek gaan naar jouw klantnummer voor de overstap!
Reputatie 7
Badge +20
@Warrisdenise, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Mocht je mijn hulp nog nodig zijn, dan weet je me te vinden 😉

Reageer