Beantwoord

Klantnummer prepaid voor nummerbehoud

  • 11 February 2019
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Hallo ik heb dus ook dat klantnummer nodig, het overstappen met nummerbehoud lukte niet met simkaartnummer. Waarom staat dit niet in mijnkpn vermeld.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 February 2019, 18:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond EpvdW, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het klantnummer van prepaid staat niet in MijnKPN, omdat je er in principe niet zoveel mee hoeft. Alleen in een paar gevallen heb je hem nodig bij een overstap naar een andere provider. In dat geval kunnen we je natuurlijk verder helpen en het klantnummer doorgeven. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer en simkaartnummer doorgeven? Dan kan ik op zoek naar het klantnummer voor je!
Goedenavond EpvdW, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het klantnummer van prepaid staat niet in MijnKPN, omdat je er in principe niet zoveel mee hoeft. Alleen in een paar gevallen heb je hem nodig bij een overstap naar een andere provider. In dat geval kunnen we je natuurlijk verder helpen en het klantnummer doorgeven. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer en simkaartnummer doorgeven? Dan kan ik op zoek naar het klantnummer voor je!



Dank je wel, ik heb inmiddels de chatfunctie gevonden bij KPN en heb zo het klantnummer achterhaald, het is allemaal gelukt.

Reageer