Beantwoord

Kopen bundels via KPN Prepaid App lukt niet

  • 2 February 2020
  • 7 reacties
  • 129 keer bekeken

Reputatie 1

Het kopen van een prepaid bundel via de KPN Prepaid app lukt niet.

Na het kiezen van de gewenste bundel -in mijn geval 100 Mb a 3,99-  en na "VERDER” stopt de app.

Dit gebeurt op 2 verschillende Samsung smartphones. Het probleem trad op begin januari 2020 en nu nog steeds op 2 februari. Zowel in januari als vandaag heb ik de app verwijderd en opnieuw op het toestel gezet.

icon

Beste antwoord door Ad Stokmans 5 February 2020, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Ad Stokmans 

Er worden meer klachten gemeld over de app. Je kunt proberen om de app opnieuw te installeren. 

Maar als je minder ergernis wilt? Koop je bundel dan online: 

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

(Of koop desnoods een opwaardeerkaartje bij een tankstation of supermarkt.) 

Reputatie 1

Beste Noordzee,

Dank voor je bericht.

Goed te horen dat ik blijkbaar niet de enige ben met problemen met de KPN Prepaid App. 

De app heb ik inderdaad al opnieuw geïnstalleerd, wat overigens niet helpt. En opwaarderen dat heb ik inderdaad on line gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan👍, mooi dat het online opwaarderen wel gelukt is. 

Reputatie 1

Wanneer ik niet de enige ben met problemen met de KPN Prepaid App, dan zou ik toch aannemen dat KPN daar actie op zou nemen. Ben benieuwd of KPN dat inderdaad gaat doen. Ben benieuwd of KPN zelf gaat reageren op dit forum.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Ad Stokmans, zeker reageren we hier! Goed dat je je hier meldt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Daarnaast ben ik benieuwd op welke telefoons je het geprobeerd hebt. Ik ga dit dan intern doorgeven, zodat we het verder kunnen onderzoeken! 

Reputatie 1

Hallo Marcia,

Het probleem met de KPN prepaid app is verholpen. Bij het starten van de app gisteren verscheen een mededeling dat de app moest worden ge-updated (download grootte 1,1 Mb).

Daarna de app weer gestart en met de app een bundel besteld. Nadat ik merkte dat ik in het bestelproces verder kwam dan daar voor -toen de app stopte- heb ik zelf het proces gestopt.  Dit omdat ik nu niet weer een nieuwe bundel nodig heb die over 31 dagen verloopt.

Het probleem speelde op 2 Samsung smartphones; een met Android 6.0.1 de andere met een hogere Android versie. Op beide toestellen kreeg ik het bericht over de update van de KPN app.

Mijn 06 nummer heb ik opgenomen in het forum profiel.

Dank voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +30

Hé, dit is fijn! Het is mij niet bekend dat er een update aan kwam, maar hopelijk zijn hiermee alle problemen omtrent de prepaid app opgelost! Mocht je wel weer merken dat het niet lekker gaat, trek vooral weer aan de bel. Dan help ik je er graag verder mee.