Beantwoord

Koppelen prepaid aan mijnKPN

• 24 juni 2014
  • 6 reacties
  • 1625 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,

Ik heb een andere account waar mijn prepaidnummer geactiveerd is, echter ben ik helaas de andere account helemaal vergeten. (Ik heb trouwens geen idee hoe je de oude account verwijderd)

En ik heb dus een nieuwe account aangemaakt. Maar ik kan mijn prepaidnummer niet activeren omdat het al op de andere account gebruikt is. Dus wat kan ik het beste doen??

Mvg.
icon

Beste antwoord door Heine 26 juni 2014, 20:52

Beste anoniem7000, 

Dat is prima! Het moet even uitgezocht worden, dus het kan even duren, maar je krijgt sowieso bericht van mijn collega! 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Beste anoniem7000, 

Dat is natuurlijk niet handig! Om te kijken of hiervoor een oplossing mogelijk is, ontvang ik graag per privébericht je 06-nummer en het simkaartnummer van de betreffende Prepaidaansluiting. 

In afwachting van je bericht.

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reputatie 1
Beste Heine.

Ik heb hierbij de privébericht naar je verstuurd! :)

Mvg.
Reputatie 1
Beste mensen.

Heine heeft mij een bericht gestuurd. En een collega van Heine zal telefonisch contact gaan opnemen met mij.

Ik laat hier op dit topic weer weten hoe het is gegaan. Want ik vind het niet netjes als ik helemaal niks van me zou laten horen.

Mvg.
Reputatie 3
Badge +1
Beste anoniem7000, 

Dat is prima! Het moet even uitgezocht worden, dus het kan even duren, maar je krijgt sowieso bericht van mijn collega! 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reputatie 1
Beste Heine.

Is goed hoor Heine ! :)

Mvg.
Reputatie 1
ik heb op 16 Juli een smsje gekregen dat het opgelost is. En ik heb uitgeprobeerd of ik weer kan inloggen. En het is gelukt!

Hartelijk bedankt voor het helpen KPN-team !! 🙂

Reageer