Welke tablet heb je?
Verder zou ik niet voor 4G naar KPN prepaid gaan. Dat is relatief duur, en bied geen 4G (alhoewel het wel mogelijk is).
Er staat maximaal 14,4Mbit/s bij dat is dan dus maximaal HSDPA (3G) en geen LTE(-A).
Vodafone YOU is veel sneller en goedkoper. Daar kan je per maand enkele GBs kopen netzoals bij KPN.
Tele2 heb ik buiten beschouwing gelaten omdat ze enorm duur zijn met hun internetbundels en volgens mij geen 4g aanbieden.
Robin
Hi Robin, bedankt voor je uitgebreide reactie..maar bij Vodafone spreek je over bundels...
Wat ik wil is vrij " simpel " denk ik....in mijn ipad wil ik een prepaid only data kaartje...hoef hier niet mee te bellen alleen op Internet indien er geen Wifi signaal in de buurt is...dat zal in de praktijk niet veel gebeuren...vandaar ik niet aan bundel vast wil zitten waar ik elke maand voor moet betalen ..want wellicht heb ik deze niet eens nodig gehad..
Gr Bertone
ik weet dat Tele2 4G bied bij abonnementen maar we hebben het over prepaid. Maar ookal hebben ze 4G zijn ze nog steeds veel te duur met 2,50 per MB en bundels van 350MB voor 10 euro.
Robin
Prima, zal ik doen.! Bedankt voor je reacties en fijne avond nog.!
Gr Bertone
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.