Beantwoord

KPN abonnement binnen looptijd overzetten naar prepaid?

  • 17 February 2020
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

hello, 

 

ik heb een abbonement bij jullie lopen en zonder goed na te denken heb ik hem verlengend afgelopen zomer. i.v.m. met hoge kosten zou ik graag willen weten of het mogelijk is om over te stappen naar prepaid? zo wel wat zijn de kosten die aangebonden zijn of moet ik wachten tot mijn abonnement afgelopen is? 

Groeten, 

R

Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Nadia 17 February 2020, 11:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

hello, 

 

ik heb een abbonement bij jullie lopen en zonder goed na te denken heb ik hem verlengend afgelopen zomer. i.v.m. met hoge kosten zou ik graag willen weten of het mogelijk is om over te stappen naar prepaid? zo wel wat zijn de kosten die aangebonden zijn of moet ik wachten tot mijn abonnement afgelopen is? 

 

Groeten, 

R


Het kan wel maar dan moet je een afkoopsom betalen, hoeveel zal je horen wanneer je de klantenservice belt.

Vaak is het zo dat je de resterende maanden gewoon in 1 keer betaalt en daarna kan je het laten overzetten naar prepaid.

 

Je kan denk ik beter hiervoor met de klantenservice bellen.

Reputatie 7

Hallo @Prive12, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hulp vraagt aan de community  :)

Wat zuur om te lezen dat de kosten hoger zijn dan je van te voren had voorgesteld. Voor elk nieuw abonnement ga je een contract aan voor onbepaalde tijd met een minimale looptijd van 1 of 2 jaar. Wil je binnen de contractsperiode je abonnement (opzeggen) overzetten naar prepaid? Dan brengen we een afkoopsom in rekening voor de resterende maanden tot het einde van je contractperiode. Ik denk niet dat je daarmee geholpen bent. Maar, we kunnen zeker kijken wat we voor je kunnen betekenen om de kosten te drukken. Zoals;

Abonnement aanpassen
Check of je abonnement wel goed bij jou gebruik past. Mogelijk heb je een te laag abonnement aan staan. Voorbeeld: je hebt 150 bel/sms en je verbruikt iedere maand meer? Dan betaal je buiten je bundel extra. Je kunt eventueel je abonnement overzetten naar bel onbeperkt voor een vast bedrag per maand. Je kunt in MijnKPN ook je factuur inzien en bekijken waar je voor betaalt. Hier lees je hoeveel je met bepaalde apps verbruikt.

KPN Compleet /hussel voordeel
Wist je dat je met meerdere KPN diensten extra voordeel krijgt op je mobiele abonnement? Zo krijg je € 5,-  tot € 7,50 extra korting, als je je thuis abonnement combineert met je Mobiel abonnement? Dit noemen we KPN Hussel. Doe de voordelencheck en bekijk jouw voordelen. Hier lees je er meer over.

Op onze site: KPN opzeggen hoge kosten vind je meer informatie. Ik hoop dat je met deze hulp een goede keuze kunt maken om je maandelijkse kosten te verminderen! 

Reageer