Beantwoord

KPN Onbeperkt Online

• 26 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 212 keer bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist willen opwaarderen met KPN Onbeperkt Online en ik kreeg een melding dat het lukte, hierna heb ik het nog een keer geprobeerd en weer hetzelfde, toen bij de derde keer kreeg ik een bericht dat ik onvoldoende tegoed had.

Dus toen bleek dat er al twee keer voor die bundel geld van mijn tegoed is afgehaald, terwijl ik de bundel maar een keer kan gebruiken.

Kunnen jullie dit weer terugdraaien zodat er maar een keer 7,50 voor de bundel afgehouden wordt.

Alvast bedankt.

Natasja3

icon

Beste antwoord door Cindy_ 29 oktober 2015, 11:43

Hallo Natasja3, 

Welkom op het forum. Ik ga er vanuit dat je een melding hebt gekregen dat het niet lukte en dat je het daarna opnieuw hebt geprobeerd 😉. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je beltegoed wordt afgeschreven en dat je geen bundel krijgt. Hier ga ik je bij helpen en hiervoor heb ik wat gegevens nodig. Ik stuur zo een privébericht naar je toe en als je die wilt beantwoorden, dan ga ik voor je aan de slag. 

Met groet,

Cindy

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Natasja3, 

Welkom op het forum. Ik ga er vanuit dat je een melding hebt gekregen dat het niet lukte en dat je het daarna opnieuw hebt geprobeerd 😉. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je beltegoed wordt afgeschreven en dat je geen bundel krijgt. Hier ga ik je bij helpen en hiervoor heb ik wat gegevens nodig. Ik stuur zo een privébericht naar je toe en als je die wilt beantwoorden, dan ga ik voor je aan de slag. 

Met groet,

Cindy

Reageer