Beantwoord

KPN onbeperkt online bundel werk niet?

Hoi, ik probeer al de hele dag de KPN onbeperkt online bundel te activeren (die van €7,50) zoals ik dat voorheen ook altijd deed, alleen nu krijg ik steeds een foutmelding! Echter staat er wel genoeg beltegoed op mijn telefoon en heb ik het zowel met het nummer *143# als met de kpn-app al verschillende keren geprobeerd, op dezelfde manier als dat ik dat al zo lang doe en het wel altijd lukte... Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Joran 21 juli 2016, 16:20

Hoi Manuela, ik heb helaas niets meer van je vernomen. Hopelijk omdat het al is opgelost! Reageer alsnog op mijn privébericht als dat niet het geval is, dan ga ik er achteraan.

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hoeveel beltegoed heb je dan? Wat zegt "SALDO" naar 1266 dat je aan tegoed hebt?
Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum Manuela, wat naar dat dit niet lukt! Wat krijg je precies te zien als foutmelding?

Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op Robins vragen. Als het saldo in orde is kijk ik dit voor je na. Reageer op mijn privébericht en ik help je verder!
Ik heb 16,90 euro als saldo opgewaardeerd staan, dus dat is meer dan genoeg lijkt me zo... De melding die ik telkens krijg is: "Beste klant, het is niet gelukt om de KPN Onbeperkt online bundel te kopen. Probeer het nog een keer, Groet KPN" en via de app krijg ik: "Er is iets fout gegaan. Misschien heb je onvoldoende tegoed om de bundel aan te zetten, waardeer dan eerst je tegoed op. (#0613)
Reputatie 7
Badge +29
En kan je dan eens SALDO naar 1266 sms'en. Dan krijg je te zien hoeveel saldo je hebt, hoeveel bonus tegoed e.d. Het gratis tegoed kan je niet gebruiken voor bundels
Reputatie 7
Badge +27
@manuelaa1998: Kun je nog op mijn privébericht reageren? Dan kijk ik hier na wat er precies mis gaat!
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Manuela, ik heb helaas niets meer van je vernomen. Hopelijk omdat het al is opgelost! Reageer alsnog op mijn privébericht als dat niet het geval is, dan ga ik er achteraan.
Hi Joran.

i have same problem as Manuela. Same message apeares when i try to activate Onbeperkt online bundel, and i have enough money on account (19 euro). Please can you help me, i tryed everything and still no result. Next option is to throw my Kpn sim and buy another one.
Reputatie 7
Badge +27
Hi @Sinisa222, sorry for the late response! Has it been fixed already? If you still need my help, please respond to my private message .
Reputatie 7
Badge +27
Thanks for sending me your number! There was something blocked, that's why you could activate the Onbeperkt online bundel. My colleagues of network support fixed it for you and you should be able to activate it now. Could you let me know if it worked?
Yes 🙂 it worked. Actually that sim card was from my friend, and i got my self 6 pack beer for helping him activate the bundel. 🙂 thanx for helping, i appreciate it
Reputatie 7
Badge +27
Great, cheers! 😉
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem! Kunnen jullie mij helpen?

Groet,

Tan
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Tan, welkom op het forum! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie helaas dat er iets mis gaat in onze systemen. Hierdoor lukt het momenteel niet om een nieuwe bundel aan te vragen. Ik heb onze Technische Dienst gevraagd dit probleem voor je op te lossen. Zodra ik reactie heb van mijn collega's breng ik je daar uiteraard van op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Tan, de reactie van de Technische Dienst liet gelukkig niet lang op zich wachten. 🙂 Het probleem in onze systemen is opgelost. Ik ben benieuwd of je nu wel de bundel kunt bestellen. Laat je me weten of dat lukt?
Justin_ schreef:

Hoi Tan, de reactie van de Technische Dienst liet gelukkig niet lang op zich wachten. 🙂 Het probleem in onze systemen is opgelost. Ik ben benieuwd of je nu wel de bundel kunt bestellen. Laat je me weten of dat lukt?

Het is gelukt! Ontzettend bedankt!

Tan
Ik heb het zelfde probleem.
Hier voor deed mijn online bundel het wel altijd ik gebruik *143#
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @M04, welkom! Vervelend! Er is wel een storing geweest ermee, maar het zou gewoon weer moeten werken. Is het bij jou nog gelukt? Reageer vooral op mijn privébericht als ik nog iets voor je kan doen.
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het inmiddels is opgelost. Laat je het me weten als ik nog iets kan doen?
Hallo,

Ik heb weer precies hetzelfde probleem! Kunnen jullie dit weer voor me oplossen?

Groet,

Tan
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Tan, welkom terug op het forum! Vervelend dat dit weer is gebeurd. 😞 Ik ben gelijk het systeem in gedoken en zie dat er net als de vorige keer weer iets was vastgelopen. Inmiddels zou het aanzetten van de bundel weer moeten werken. Kun je dat nog eens proberen?
Justin_ schreef:

Hoi Tan, welkom terug op het forum! Vervelend dat dit weer is gebeurd. 😞 Ik ben gelijk het systeem in gedoken en zie dat er net als de vorige keer weer iets was vastgelopen. Inmiddels zou het aanzetten van de bundel weer moeten werken. Kun je dat nog eens proberen?

Gelukt, dankjewel!
Ik heb hetzelfde probleem, probeer *142# maar wil niet lukken.
Zouden jullie mij kunnen helpen?

Groet,
Jesse
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Jesse! Ik zoek dit voor je uit. Kun je je gegevens sturen in reactie op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +27
@Jes27: Ik heb geen bericht meer gezien, is het al opgelost? Laat het weten als dat niet het geval is.
Hello, I am having the same problem with choosing the Onbeperkt Online (with 20 min calling and 20 sms for 10 Euro), do you know how to fix this problem?

Denis

Reageer