Beantwoord

KPN Prepaid, 2GB weg

  • 11 February 2020
  • 2 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik heb gisterenavond een dagbundel 1GB internet aangekocht, maar kreeg niet een bevestiging, ik heb het later nogmaals geprobeerd, maar wederom niets. Ik ben vannacht om ca. 1.30 uur gaan slapen en werd om 8.50 uur wakker en zag dat er 2 dagbundels waren geactiveerd. Om ca. 9.25 uur ben ik de deur uitgegaan en ben ik gebruik gaan maken van mijn internet. Tot mijn verbazing was reeds voor 10.00 uur mijn beide bundels verbruikt, terwijl ik naar een podcast luisterde. Graag verneem ik van u hoe dit mogelijk is.

 

mvg,

 

Esther de Ree

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 February 2020, 13:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Volgens mij kan je bij kpn niet 2 bundels opstapelen, dus je kan op 1 dag wel 2 dag bundels kopen, maar volgens heb je dan alsnog maar 1 GB (al weet ik dit niet helemaal zeker).

 

Je kan trouwens via de data teller van je smartphone zelf inzien, waaraan het verbruikt is.

1GB lijkt heel veel, maar als er bv al een update of zo word binnen gehaald kan dat al snel gaan.

1GB data, dat maar 1 dag beschikbaar is, is natuurlijk ook best prijzig.

 

Bij vodafone prepaid heb je bv voor 2,95 e 10GB per dag en bij t-mobile voor het zelfde geld helemaal onbeperkt, in dat opzich is het best een karige bundel van kpn, dat mag weleens flink verhoogd worden.

Als je dus vaker een dag bundeltje neemt, moet je je afvragen of kpn wel de beste keus is voor jou, en of het niet beter is om een tmobile prepaid kaartje nemen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @EdR65, welkom hier. 

In eens had je twee bundels en zo snel ze er waren, gingen ze ook op begrijp ik. Ze zijn wel stapelbaar en na elkaar te gebruiken. In ieder geval wil ik graag eens meekijken of ik het verbruik kan verklaren. Ik heb hiervoor nog geen gegevens. Zou je jouw mobiele nummer en simkaartnummer aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Maar het kan soms inderdaad snel gaan zoals Misja20 ook aangeeft.