Beantwoord

kpn prepaid

  • 25 March 2020
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Hallo

 

Om de 7,50 extra beltegoed te hebben moet ik een mijn kpn account maken.

Maar ik heb al zo'n account aangezien ik al wat producten van jullie heb. 

Moet ik alsnog voor de prepaid een apart account maken of kan ik die bijvoegen in het bestaande account en alsnog die 7,50 bijgeschreven krijgen 

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 March 2020, 17:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Sander van Klaveren 

Ik zou het gewoon via jouw bestaande account proberen. 
De volledige procedure: 

Daarvoor moet je drie stappen uitvoeren. 

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID. (Die heb je dus al)

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sander van Klaveren welkom op het forum!
Zoals @Noordzee noemt kun je gewoon je bestaande KPN ID gebruiken! Is het inmiddels gelukt?

Reputatie 7
Badge +28

@Sander van Klaveren 

Is het extra beltegoed inmiddels bijgeschreven? 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!