Beantwoord

KPN prepaid app 43.2 homepage werkt niet.

  • 28 November 2019
  • 13 reacties
  • 360 keer bekeken

Ok, een nieuwe verassing! Opnieuw installeren helpt niet. Wat is er nu weer loos?
Graag zou ik willen weten, via deze app, wat mijn bundel nu precies omvat.

 

Wel een foutmelding: empty string.

 

Zucht. Al met al na telfort alleen maar tobben bij KPN. Wat komt er nog meer aan vage klachten. Ben een beetje klaar met de KPN.

Waarom zegt KPN gewoon niet : liever zijn er van u af!

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 December 2019, 20:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @trouwetweevoeter, heel vervelend dit.. We zijn zeker niet liever van je af, maar ik kan begrijpen dat je dat inmiddels wel zo voelt. Ik ga er opnieuw achteraan voor je. Ik zie dat je je 06-nummer al in je profiel had gezet, top. Op welk (merk en type) toestel ervaar je dit en welk (type en versie) besturingssysteem draait daarop?

samsung sm-j500fn

android 7.1.2

 

Enige probleem: kpn app 2.3.4 home page (overzichtspagina).

Opnieuw installeren kpn app, opnieuw opstarten etc.: no result!

zucht.

Reputatie 7
Badge +30

Gedoe :-(. Ik heb een ticket voor je aangemaakt en je wordt per sms op de hoogte gehouden. Hopelijk is het snel opgelost!

Hopelijk snel opgelost?

Toch alweer 9 dagen geleden.

Je zult vast je best doen, Marcia!

Nu maar weer  eens opgewaardeerd, omdat ik nu veel meer verbruik als uit een bundel met smsjes.

 

Maar zeg nu zelf, ik wil eigenlijk alleen maar zo af en toe eens bellen (of smssen).

En daar was juist die KPN oorspronkelijk, zo goed in.

Wat een gedoe toch allemaal.

 

En alleeen problemen met die KPN app!

Alles werkt verder goed, zelfs bankieren etc. etc.

 

Enfin, fijne dagen vast...

 

  1. rouwe.
Reputatie 7
Badge +30

Welke bundel wil je aanvragen? Dan ga ik deze op je 06-nummer zetten. Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met de extra kosten die je nu maakt, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling!

Badge

@Marcia_ Ook bij mij al wekenlang geen Overzicht in mijn KPN Prepaid App versie 2.3.4 , diverse keren opnieuw geinstalleerd, maar het blijft: Error, empty String, ok.

Verder staat er bij deze versie achter Tarief: KPN Prepaid Tariffplan, en ik heb 15/15 als het goed is.

Jammer dat het zo lang duurt dat na de overgang van Telfort naar KPN de eerste problemen opgelost zijn en even later er opeens weer nog langduriger problemen ontstaan….

groetjes L.Smits

Reputatie 7
Badge +30

Beste @LisaSm, jammer om te lezen dat jij hier ook hinder van ondervindt! We hebben al best veel voorbeelden doorgezet, dus ik ga er vanuit dat mijn collega's eerst voldoende hebben. Er wordt, naar ik begrepen heb, hard aan gewerkt om het op te lossen. Hopelijk kan je er binnenkort weer gewoon gebruik van maken! 

 

Voor wat betreft je tariefplan: ik zie inderdaad 15/15 in het systeem staan. Dat is dus verder in orde. 

Een ticket aangemaakt? =>Nog geen enkele sms!!!

Inmiddels wel een nieuwe app update: 2.3.11 => alleen een opstart scherm!

Belbundel: die van 4,99 voor 60 belminuutjes uit beltegoed.

zucht.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb de belbundel inmiddels aangezet voor je. Heb jij, na de update van de app, deze al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik krijg veel signalen dat het wel weer werkt, dus ik wil even zeker weten dat het bij jou nog niet het geval is. Je krijgt alleen het beginscherm en verder kan je niets doen met de app?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het inmiddels weer werkt. Mocht dat niet het geval zijn, laat het gerust weten. 

It's alive again but what will be next?

Now version: 2.3.13???

Reputatie 7
Badge +30

Hopelijk blijft het nu gewoon werken! We hebben hard onze best gedaan om ervoor te zorgen dat alles het doet zoals je van ons mag verwachten. Laat je het weten als je nog ergens tegenaan loopt?