Beantwoord

KPN Prepaid App

  • 13 July 2019
  • 6 reacties
  • 355 keer bekeken

Volgens MijnKPN val ik onder het tarief KPN 15/15. In de KPN Prepaid App staat echter onder Tarief: onbekend. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Joran 18 July 2019, 13:38

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Jepe, het tariefplan van 15/15 is alleen voor Telfortklanten die gebruik maakten van het Telfort 15/15 tariefplan. De prepaid app lijkt dit nog niet goed weer te geven. Ik geloof dat we dit al hebben doorgegeven aan de appontwikkelaars maar ik stuur er nog een bericht achteraan omdat dit erg verwarrend is.

Als je dit tariefplan wil houden, pas het dan vooral niet aan in de app. Lastig is dat er geen manier is om terug te gaan naar het 15/15 tariefplan.
Duidelijk. Hopelijk lukt het de app aan te passen.
Reputatie 7
Badge +28
We verwachten eind volgende week een update van de app. Een beetje onder voorbehoud maar dit is bekend en wordt opgelost 🙂
Ik vraag me af wanneer de update komt. In mijn app staat nog steeds tarief onbekend.
Reputatie 7
Badge +28
Eind volgende week is inmiddels al een tijdje geleden inderdaad 😞 Ik heb nog eens navraag gedaan en laat het je weten zodra ik reactie heb.
Reputatie 7
Badge +28
De reden van vertraging is me helaas niet verteld. Een nieuwe versie van de app is inmiddels klaar, het is nu even wachten op de Play/App store om de update goed te keuren en te verspreiden. Een dezer dagen kun je die op je toestel verwachten en dan zou het tariefplan weer zichtbaar moeten zijn.

Reageer