Beantwoord

KPN prepaid app

  • 14 October 2019
  • 3 reacties
  • 178 keer bekeken

Ik krijg geen scherm meer te zien waarin ik mijn wachtwoord moet invullen. Bovendien staat er dat mijn tegoed €0 00 is terwijl ik weet dat ik iets van €30 beltegoed heb.
Ik kan ook niet meer zien hoeveel data nog beschikbaar is op mijn databundel.
Graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 17 October 2019, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Jennifer S., welkom hier op ons forum. Ik begrijp dat je in de Prepaid App niets meer te zien krijgt over je tegoed en je bundel. Ik help je graag om dit op te lossen.

Het klinkt alsof de app de gegevens niet goed inlaadt. Helpt het als je de KPN Prepaid App helemaal van je telefoon verwijdert en dan opnieuw installeert? De app zal na installatie vragen om je mobiele nummer en een verificatie doen. Ik verwacht dat je daarna alles weer kunt zien, zoals je gewend bent. 

Laat je weten of het is gelukt?

App eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd. Mijn tegoed is nu te zien. Probleem opgelost. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +19

@Jennifer S. Fijn dat het opnieuw installeren van de Prepaid app het opgelost heeft! :slight_smile: Graag gedaan en maak gerust een nieuw topic aan als we iets voor je kunnen doen.