Beantwoord

KPN Prepaid app installatie blijft hangen

• 30 november 2018
  • 11 reacties
  • 372 keer bekeken

• Deelnemer
  • 5 reacties
De installatie van deze app blijft hangen nadat ik de pincode voor de tweede maal heb ingetypt. Hierna blijft ie vragen om herhaling van de pincode.
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 december 2018, 21:15

Goedenavond @BSS , ik heb een melding gekregen dat het ticket en dus het probleem opgelost zou moeten zijn. Zou je het nog een keer willen proberen voor mij, de installatie?
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen BSS, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lastig dat de installatie van de Prepaid App in jouw geval blijft hangen, en je hier niet verder mee komt! Heb je al gekeken of het lukt als je de app weer verwijderd, en opnieuw wil installeren? Dat kan namelijk wel de oplossing zijn, bij dit soort problemen! Dus de app verwijderen, toestel opnieuw opstarten en opnieuw installeren. Wil je dit allereerst proberen?
Heb ik al tweemaal geprobeerd, probleem blijft hetzelfde. Verificatiecode komt wel door, vervolgens na de pincode stopt de installatie, en blijft hangen.
Reputatie 7
Badge +20
Rare situatie BSS! Ik heb het even opgezocht, maar dit probleem heb ik nog niet eerder gehoord. Het gaat niet om de MijnKPN App maar echt om de KPN Prepaid App? Want bij MijnKPN kan je inderdaad kiezen voor een cijfercode. Bij KPN Prepaid niet per se, voor zover ik ermee bekend ben hoef je alleen de verificatiecode in te voeren.

Mocht het echt niet werken, wil je dan het merk toestel, de laatste verificatiecode en je 06-nummer willen doorgeven? Dit kan door het te noteren bij persoonlijke opmerkingen in jouw Forum profiel!
Het werkt echt niet. Heb gegevens genoteerd in mijn forum profiel.
Heb het probleem voorgelegd in een chat met n medewerker van de service desk. Hij kon ook geen oplossing aandragen. Uiteindelijk adviseerde hij om met toestel langs een winkel te gaan. Toestel functioneert prima, echter de nieuwe app werkt er niet op. IOS versie probleem?
Reputatie 7
Badge +20
Bedankt voor de gegevens, ik ga ermee aan de slag. Zou je misschien ook nog een screenshot kunnen maken van de melding of het scherm dat je krijgt op het moment dat de installatie stopt of hij vastloopt? En die hier kunnen plaatsen? Dat zou ons erg helpen bij het zoeken van de oplossing!

Na de tweede maal een pincode te hebben ingevoerd, blijven de vakjes groen, maar blijft de app vragen om herhaling van de pincode
Reputatie 7
Badge +20
Bedankt! Ik heb je afbeelding ook even doorgezet. Je hoort zo snel mogelijk van me!

PS: Rechtsboven in op verder klikken werkt niet toch? Even voor de zekerheid 🙂
Neen, verder gaan lukt niet, ook niet wanneer ik de groene rondjes weer leeg maak en de pincode opnieuw invoer en op verder klik.
De app blijft vragen om herhaling van de pincode en gaat niet verder.
Dank voor je inspanning.
Reputatie 7
Badge +20
@BSS, ik heb een melding en ticket aangemaakt voor dit probleem. Zodra ik meer hoor laat ik het weten!
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @BSS , ik heb een melding gekregen dat het ticket en dus het probleem opgelost zou moeten zijn. Zou je het nog een keer willen proberen voor mij, de installatie?
Bedankt Susan, ik kon nu in één keer het menu doorlopen en de app werkt. Eindelijk gelukt! Fijne feestdagen🎄🎆

Reageer