Beantwoord

KPN Prepaid app installeren lukt niet

  • 5 August 2019
  • 5 reacties
  • 428 keer bekeken

Hallo, ik zit met hetzelfde probleem.
Ik doe en poging om de KPN prepaid app te installeren, maar elke keer dat ik het 06-nummer invoer, krijg ik de foutmelding dat het vanwege 'security reasons' reasons' niet lukt.
Ik ben geen fan van cryptogrammen...

Jan

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 August 2019, 11:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Verder geen klachten, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Er zijn wat problemen geweest met KPN Prepaid en de app, maar volgens de laatste berichten zou dit inmiddels al wel opgelost moeten zijn. Ik begrijp dat dit in jouw situatie niet zo is! Ik ontvang graag enkele gegevens zodat ik het kan doorzetten.

Wil je aangeven welk toestel je gebruikt (met welke versie van het besturingssysteem)? En daarnaast je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen). Dit is enkel en alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators! Geef je even een seintje als het invullen gelukt is?
De betreffende gegevens zijn inmiddels toegevoegd aan het profiel.
Jan
Reputatie 7
Badge +21
@Verder geen klachten, bedankt. Ik kan alleen het besturingssysteem (versie) niet achterhalen. Wil je eens bij instellingen > toestel informatie kijken welke Android versie erop staat? De KPN Prepaid app kan je installeren vanaf Android versie 5.1.
Dat is dan de oorzaak, de telefoon heeft software versie 5.02!
Dan kijken we wel naar de stand van het tegoed via de app mijn KPN.
Bedankt voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +21
@Verder geen klachten, helaas 😞 Maar fijn dat het nu wel duidelijk is!

Reageer