Beantwoord

Kpn prepaid automatische incasso betalen.

  • 18 November 2019
  • 6 reacties
  • 160 keer bekeken

Hallo,

Ik heb via jullie een prepaid simkaart.

Nou had ik een tijdje automatische incasso via mijn bunq rekening, de laatste week was er een enorme storing via de app.

In de tussentijd zijn er een paar automatische incasso's geweest naar mijn bunq rekening ook een paar die ik zelf niet gedaan heb.

Maar het probleem is nu dat ik zelfs de incasso's niet kan betalen, het is uiteindelijk gelukt om er 4 te betalen maar er staan er nu nog 4 open die geweigerd worden op de een of andere manier.

Dit ligt niet aan het saldo. Ik probeer contact te krijgen met jullie helpdesk maar dit verloopt heel moeizaam.

Kunt u via e-mail contact misschien een ideal link sturen of een mail met betalings gegevens zodat ik het bedrag zelf over kan maken via bunq of mijn andere rekening?

 

Met vriendelijke groet,

Joël van Kranenburg

icon

Beste antwoord door Joelvk 5 December 2019, 22:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Joelvk Ik kijk graag voor je na wat er nu precies aan de hand is en hoe we het het snelste in orde kunnen maken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van je mobiele nummer en het nummer van je simkaart? 

Hallo, 

Ik heb mijn mobiele nummer toegevoegd.

kunt u via mijn kpn ID mijn email zien en contact opnemen ? Ik kan ik het vervolg opwaarderen via mijn creditcard van bunq dit moet wel lukken volgends de bank. Maar op het moment staan er nog rekeningen open die ik niet kan betalen via mijn bunq rekening met ideal. Dit betaal ik graag via een link of eventueel via mijn abonnement van kpn die ik heb lopen voor internet en TV. Ik hoor graag van u.

 

Reputatie 7
Badge +20

Dank @Joelvk Ik reageer graag via deze weg: op het KPN Forum. Op deze plek kunnen onze klanten elkaar helpen en meelezen in de verschillende topics. Dat is de reden dat we zoveel mogelijk openbaar werken. 

Over jouw vraag: ik heb nog iets meer toelichting van je nodig, denk ik. Ik heb gekeken naar je prepaid-nummer. Dit nummer is keurig actief, al is je beltegoed zo goed als op. Je zal dit dus willen opwaarderen. Er spelen inderdaad enkele problemen met de app, maar via een andere weg moet het ook lukken. 

Je hebt het ook over verschillende automatische incasso's en openstaande rekeningen. Ik zie dit niet terug: volgens mij heb je geen automatisch opwaarderen ingesteld op je prepaidnummer en op het klantnummer van je vaste verbinding zie ik geen openstaande facturen. Kun je kijken naar de betreffende facturen en het klantnummer vermelden in je Forum Profiel? 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Joelvk Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles inmiddels duidelijk geworden? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt. 

Hallo Bart,

 

Ik snap wat u bedoelt alleen denk ik dat er nog een incasso open moet staan omdat er problemen met de BUNQ waren. Mogelijk is dit alsnog goed verwerkt en staat er het onduidelijk op. Opwaarderen doe ik op het moment via vouchers en dit werkt prima.

Mocht er nog een rekening openstaan hoor ik dit waarschijnlijk vanzelf via kpn. 

Bedankt voor de hulp.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ok, helder. Als je nog hulp nodig hebt dan lees ik het natuurlijk heel graag hier! 

Reageer