Beantwoord

KPN prepaid onbeperkt online bundel

  • 8 January 2019
  • 7 reacties
  • 222 keer bekeken

Ik had de onbeperkt online bundel van 8,99 gekocht terwijl ik er al een nog had lopen (ik had niet de ene die automatisch verlengt wordt). Nu is die afgelopen en heb ik alleen maar de 30 minuten bel/SMS gekregen en niet het onbeperkte internet.
icon

Beste antwoord door Marina_ 11 January 2019, 21:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @bopbop, Zou je jouw 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik uitzoeken hoe we ervoor kunnen zorgen dat je de onbeperkt internet bundel alsnog kunt gebruiken.
Reputatie 7
Badge +19
@bopbop, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
@Marina_ , sorry voor de late reactie. Ik heb het er nu ingezet.
Reputatie 7
Badge +19
Geen probleem, ik help je alsnog graag verder. Ik zie dat de bundel op 5 december voor het laatst is aangevraagd, deze bundel is inderdaad al verlopen. Wanneer had je de nieuwe bundel precies aangevraagd?
@Marina_ 31 december.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @bopbop, Waarom je de nieuwe bundel niet hebt ontvangen, maar het extra bonustegoed wel is erg vreemd. Ik heb de bundel nog een keer voor je aangevraagd, zodat je alsnog gebruik kunt maken van de bundel die je had aangevraagd.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @bopbop, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat de bundel nu wel werkt en je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer