Beantwoord

kpn prepaid sim geblokkeerd

  • 18 August 2020
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Hoi,

 

Zou mijn 06 nummer weer gedeactiveerd kunnen worden zonder op te waarderen. Dit zou mij enorm helpen.

 

Groet,

Mike

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 August 2020, 16:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mmmmike ,

Ik vermoed dat je bedoelt dat jouw 06-nummer juist weer geactiveerd moet worden. 

 

Er dient binnen elke 6 maanden actief vanaf het toestel gebeld worden (met verbinding) om een prepaid-nummer in de lucht te houden.

Doe je dat niet dan wordt 6 maanden na het laatste gebruik het nummer uitgaand bevroren. Je hebt dan nog 3 maanden om het met opwaarderen weer te gebruiken. Tijdens deze periode kan het nummer nog wel opgebeld worden. 
Laat je ook die periode verlopen dan ben je het nummer en de aansluiting kwijt. En dat lijkt nu het geval te zijn. Het is dan niet mogelijk hetzelfde nummer terug te krijgen.

Enige wat je nu kunt doen: nieuw prepaid simkaartje aanschaffen. Dat houdt ook een nieuw nummer in. Het oude nummer is dan vervallen. 

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Mmmmike en welkom hier op het forum!


Net als @Noordzee vermoed ik dat je je nummer weer wilt activeren en niet deactiveren ;) Ik kan in dit geval niet anders doen dan me aansluiten bij de toelichting die hij heeft gegeven. Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent. Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Mmmmike , ik heb niks meer van je vernomen en ga er vanuit dat je weet waar je aan toe bent. Ik sluit daarom het topic! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral aan!

Goedemiddag,

 

Inderdaad is mijn sim gedeactiveerd. Ik gebruikte deze voor een GPS tracker, was alleen net te laat met het halfjaarlijks gebruik er van. Hierdoor is mijn sim gedeactiveerd. Ik kan deze echter nog wel activeren door €10.- op te waarderen. Echter is het ‘goedkoper’ om een nieuwe sim aan te vragen. Helaas dat het zo omslachtig moet.

 

Groet,

Mike

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor de terugkoppeling @Mmmmike :) Ik snap wat je zegt wat betreft de omslachtigheid. In ieder geval weet je nu wel waar je aan toe bent. Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. Voor nu wil ik je in ieder geval nog een mooie dag toewensen.

Reageer