Vraag

KPN Prepaid Sim nog actief?

  • 21 February 2021
  • 1 reactie
  • 195 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Sinds een jaar wonen mijn vrouw en ik in Zuid Afrika. 

Voordat we vertrokken hebben we onze abbo’s bij KPN over laten zetten naar Prepaid zodat we ons nummer konden behouden en nog steeds kunnen gebruiken voor Whats App. 

Nu ontvangen we geen signaal meer op haar KPN sim. De vraag is dus of deze nog wel actief is? 

Ik hoor graag van KPN. 

 

Mvg,

R0n


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @R0n 

Ik vrees dat het nummer buiten gebruik is gesteld.

Op deze pagina https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm bij de Veelgestelde vragen staat het uitgelegd:

Hoe lang is mijn beltegoed geldig?

Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is maar 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen). Bellen/sms’en naar gratis nummers en het ontvangen van gesprekken en sms-jes vallen hier niet onder.

Heb je je prepaid-tegoed 6 maanden niet gebruikt?
Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Je kunt dan nog wel gebeld worden, bellen naar gratis nummers en opwaarderen.

Om je prepaid-tegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezing opwaarderen.

Waardeer je in deze 90 dagen je prepaid-tegoed niet op? Dan ben je het tegoed en het nummer kwijt!