Beantwoord

KPN Prepaid verzenden van sms lukt niet vanuit het buitenland

  • 19 May 2019
  • 6 reacties
  • 308 keer bekeken

Hallo,

Momenteel zit ik in Colombia en heb een KPN prepaid simkaart. Het lukt mij niet om te smsen of bellen en heb genoeg saldo.. Als ik een sms probeer te sturen, verzendt hij niet en bellen gaat niet. Ik heb wel verbinding met Tigo 4H-KPN. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 May 2019, 09:38

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @estherb123, Wat onhandig dat je niet kunt bellen en sms'en vanuit Colombia. Heb je al eens verbinding proberen te maken met een ander netwerk? (Android: "Instellingen" - "Mobiele Netwerken" - "Netwerken Zoeken", iPhone: "Instellingen" - "Aanbieder" - "Automatisch" uitschakelen, en kies handmatig een andere provider) Misschien dat het je dan wel lukt om te bellen en sms'en. Als dit niet het geval is, wil je dan jouw mobiele nummer met je simkaartnummer toevoegen aan je forumprofiel bij klantnummer mobiel? Dan kan ik kijken of ik nog bijzonderheden tegenkom.
Beste @Marina_ , ik heb het geprobeerd maar een sms verzenden lukt nog steeds niet.. Ik heb mijn mobiele nummer toegevoegd aan mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @estherb123, Jammer dat het nog niet werkt. Ik zie je mobiele nummer nog niet staan in je profiel. Wil je er nog eens naar kijken?
Beste @Marina_ , mijn excuses, ik had niet op opslagen gedrukt. Als het goed is, staat mijn mobiele nummer in mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +19
@estherb123, Ik mis je simkaartnummer nog. Je kunt het simkaartnummer in je toestel vinden. Android: Download de app ‘SIM Card’. Nadat je de app geopend hebt, kan je naast ‘SIM serial number’ het simkaartnummer vinden. iPhone: Ga naar ‘instellingen’, ‘algemeen’ en ‘info’. Onder ICCID vind je het simkaartnummer. Als ik dit nummer heb ontvangen, kan ik je voorzien van een antwoord.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @estherb123, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer