Vraag

Prepaid nooit ontvangen( nu 2 maanden geleden) KPN graag 50 euro terugboeken

  • 13 August 2020
  • 0 reacties
  • 23 keer bekeken

Mijn al wat oudere vader heeft zijn IPhone via KPN met 50 euro proberen op te waarderen op 14-06-2020, toen aangegeven werd dat het beltegoed ( voorheen ook KPN prepaid) 0 euro bedroeg.. Hij volgde de aanwijzingenvan KPN en maakte het bedrag over

Tot op heden niet ontvangen: hij kan dus ( al die tijd buitenshuis)niet bellen en sms’en .

Op 10 augustus is door mij eea gecheckt en inderdaad het beltegoed is ( nog steeds)0 euro. Om te voorkomen, dat dit zich herhaald en hij in geval van nood buitenshuis zonder beltegoed is,,meteen een simonly aangeschaft en KPN gebeld met het verzoek de 50 euro terug te boeken, aangezien er immers geen tegenprestatie is geleverd.

 De KPN medewerkers zijn bereid hierin mee te denken, maar zien de overboeking niet terug in de financiele administratie. Ik heb foto  van het afgeboekte bedrag naar een KPN rekening. Uiteraard is het bankrekeningnummer van mijn vader bekend en het mobiele nummer: Helaas niet te traceren in de financiele administartie van KPN . Mogelijk--aldus een van de medewerkers, dat er sprake is van een separate afgeschermde boekhouding voor prepaid betalingen?!!!

Graag feedback van forumleden: heeft iemand dit meegemaakt en welke oplossing is gevonden ?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.