Beantwoord

Krijg geen bundel gekocht met kpn prepaid

  • 1 February 2020
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Zodra ik een prepaid bundel gekozen heb en op verder druk sluit de hele app.

Lijkt erop dat de app niet werkt! 

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 February 2020, 11:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Mat456 ,

Er worden meer klachten gemeld over de app. Je kunt proberen om de app opnieuw te installeren. 

Maar als je minder ergernis wilt? Koop je bundel dan online: 

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

(Of koop desnoods een opwaardeerkaartje bij een tankstation of supermarkt.) 

 

 

(Of koop desnoods een opwaardeerkaartje bij een tankstation of supermarkt.) 

… en koop 'm dan van uit het beltegoed m.b.v. de sms-code.

zie kpn.com/prepaid/bundels.htm .

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Mat456, welkom! Klopt het dat je inmiddels wel een bundel aan hebt geschaft? Is dat gelukt met de tips van Noordzee en Peter? Ik ga in ieder geval intern aangeven dat je problemen met de Prepaid app hebt. Je gebruikt de app op je Huawei P9? En je hebt de laatste versie van de app? Ik begrijp goed dat de app verder wel werkt, maar dat je geen bundels aan kunt vragen?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het gelukt is. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.