Beantwoord

Krijg ik een bevestiging dat de gratis bundel is geactiveerd?

• 26 mei 2015
  • 2 reacties
  • 507 keer bekeken

hallo KPN, Ik had 2 keer ene sms'je gekregen van KPN voor een gratis bundel. vandaag heb ik dan ook een gratis mb bundel geactiveerd Ik had mb naar 1515 ge'smst maar heb geen bevestiging gekregen, dus heb ik nog maar een keer Mb gesmst, wanneer krijg ik bevestiging of krijg ik die helemaal niet, zo niet, wanneer gaat mijn bundel dan van start? Groetjes Max

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Cindy_ 26 mei 2015, 19:57

Hallo , 

Welkom op het KPN Forum en ook bij KPN als klant 🙂. Het duurt even voordat je bundel is geactiveerd, hierover ontvang je een sms van ons. Als je bundel over 2 dagen nog niet geactiveerd is, trek dan even aan de bel bij me en dan ga ik ermee aan de slag. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik ben ook overgezet (vorige week) en het duurde redelijk lang. Door SALDO naar 1266 te SMS'en kunt u zien of de bundel al werkt, mar u hoort gewoon een bevestiging te krijgen van 1200.

Robin

Reputatie 7
Badge +24
Hallo , 

Welkom op het KPN Forum en ook bij KPN als klant 🙂. Het duurt even voordat je bundel is geactiveerd, hierover ontvang je een sms van ons. Als je bundel over 2 dagen nog niet geactiveerd is, trek dan even aan de bel bij me en dan ga ik ermee aan de slag. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer