Beantwoord

Krijg ik ook gratis MB's bij mijn nieuwe prepaid? Hoeveel data verbruikt google maps?

  • 22 April 2020
  • 4 reacties
  • 162 keer bekeken

Hoi, ik heb een kpn prepaid sim kaart en vraag me af of ik bij mijn aanschaf een gratis bundel krijg, en ik wil weten hoeveel mbs maps neemt alvast bedankt!

 

 

 

Met vriendelijke groet, David H.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 April 2020, 12:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DavidH, welkom op het forum!
Bij je nieuwe prepaid kaart zit €10 gratis beltegoed inbegrepen. Je kunt deze helaas niet gebruiken om internetbundels te kopen maar wel om gewoon te internetten/bellen/smsen.
Meer informatie over dit gratis beltegoed kun je hier vinden!

Hoeveel data google maps verbruikt is wat lastig te zeggen en is afhankelijk hoe je het gebruikt natuurlijk! Zo kan het een hoop schelen als je de kaart of route van te voren hebt gedownload.
Op deze pagina van google kun je vinden hoe je dit instelt! De ANWB heeft er ook een artikel over geschreven!

Hier vind je nog een artikel over dataverbruik met wat andere voorbeelden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je me te vinden!

Reputatie 6
Badge +6

Als je vooraf de kaarten download via wifi gebruik je daarna nog maar weinig data.

Maar hier staat het beter uitgelegd: https://www.simonlyonbeperktinternet.com/hoeveel-data-gebruikt-google-maps-navigatie-op-je-telefoon/

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Bedankt voor jullie antwoord!