Beantwoord

Krijg smsjes steeds meerdere keren binnen

• 6 december 2015
  • 6 reacties
  • 335 keer bekeken

Hoi,

ik krijg smsjes die aan mij gestuurd worden steeds minstens twee keer binnen, soms zelfs vaker. Toestel (LG5 Optimus) opnieuw opstarten helpt niet, heb dit net gedaan en toen kwam het smsje wat ik al vier keer had ontvangen wéér binnen. Wat kan ik hier nog meer aan doen?

icon

Beste antwoord door Marcia_ 10 december 2015, 12:27

Hoi Inge,

Ik heb nog geen bericht van je gehad, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, laat het me gerust weten hoor. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Zie je hem vaker in je "berichten" scherm? Of krijg je vaker de melding?

Robin
RobinFlikkema schreef op 6 dec '15 om 17:21u
Hoi,

Robin 
Beide!

Reputatie 7
Badge +30

Inge3 schreef op 6 dec '15 om 17:40u

RobinFlikkema schreef op 6 dec '15 om 17:21u
Hoi,

Robin

Beide!

Hmm, dan lijkt het er zeker op dat de SMS'jes "gewoon" 2x aankomen. En het is niet zo dat de persoon die ze verstuurde ze meerdere keren heeft verstuurd?

Ik ben erg benieuwd of WebCare deze SMS'jes ook terug kan zien en kan achterhalen of de fout bij KPN ligt.

Robin

RobinFlikkema schreef op 6 dec '15 om 18:58u
Inge3 schreef op 6 dec '15 om 17:40uRobinFlikkema schreef op 6 dec '15 om 17:21uHoi,

RobinBeide!

Hmm, dan lijkt het er zeker op dat de SMS'jes "gewoon" 2x aankomen. En het is niet zo dat de persoon die ze verstuurde ze meerdere keren heeft verstuurd?

Ik ben erg benieuwd of WebCare deze SMS'jes ook terug kan zien en kan achterhalen of de fout bij KPN ligt.

Robin

Ik krijg de meeste smsjes sowieso 2x, sommigen meerdere keren. De afzender heeft ze altijd maar 1 x verstuurd. Vandaag kreeg ik bv. een smsje, heb dat beantwoord, waarop ik hetzelfde bericht (ook na herstarten) nog 3 of 4 keer kreeg. Heb de "dubbelen" meestal verwijderd dus weet niet of jullie ngo knne acherhalen waar 'm de kneep zit.

Reputatie 7
Badge +29
Hey ,

Wat een bijzonder probleem! Ik ben inderdaad ook benieuwd naar hoe vaak de sms wordt verstuurd vanuit het netwerk. Dat kan ik alleen zien als het andere nummer ook een KPN nummer betreft, maar ik ga sowieso mijn best doen. Wil je reageren op het privébericht wat ik je stuur? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +29
Hoi Inge,

Ik heb nog geen bericht van je gehad, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, laat het me gerust weten hoor. 

Reageer