Beantwoord

kun je overgaan naar prepaid?

• 19 augustus 2013
  • 1 reactie
  • 4853 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vorige week donderdag (15-8) een sim-only budget 100 aangeschaft in Roermond, deze gaat op 28 augustus in.

Hier betaal ik 2,50 per maand voor omdat er meer familieleden een abonnement bij kpn hebben.

Nu heb ik de vraag of ik over kan gaan naar prepaid, omdat ik liever beltegoed op mijn telefoon heb staan dan 100 minuten / smsjes per maand. Is dit mogelijk? En hoe kan ik dit eventueel overzetten?

Met vriendelijke groet,

Mirte Wijhers

icon

Beste antwoord door Shugosha 19 augustus 2013, 17:16

Teruggaan naar de winkel om de bestelling ongedaan te maken. Nadat de bestelling helemaal ongedaan is gemaakt kunt u een verzoek doen voor opzegging van het abonnement met daarbij een migratie naar prepaid met behoud van het nummer. Dat zal dan telefonisch kunnen via 1200, schriftelijk of ze kunnen erbij helpen via de winkel.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Teruggaan naar de winkel om de bestelling ongedaan te maken. Nadat de bestelling helemaal ongedaan is gemaakt kunt u een verzoek doen voor opzegging van het abonnement met daarbij een migratie naar prepaid met behoud van het nummer. Dat zal dan telefonisch kunnen via 1200, schriftelijk of ze kunnen erbij helpen via de winkel.

Reageer