Beantwoord

Lastig gevallen door 4239

• 8 januari 2016
  • 2 reacties
  • 584 keer bekeken

Beste KPN,

Ik word al een aantal weken lastig gevallen door 4239 SMS diensten. Zonder dat ik weet wat ik verkeerd heb gedaan, lijkt het alsof ik lid ben geworden van een SMS dienst die steeds mijn beltegoed leeg trekt. 

Heb het volgende (naar aanleiding van tips op dit forum) al geprobeerd:

- Payinfo: alles blokkeren

- Payinfo: SMS dienst 4239 opzeggen

- naar 4239 STOP sturen (stond op Pay info)

Niets van dit alles werkt....begin een beetje wanhopig te worden. Durf mijn beltegoed niet meer op te waarderen en kan dus ook niet meer bellen.

Kunnen jullie mij helpen?

Ilse

icon

Beste antwoord door Marcia_ 12 januari 2016, 09:47

Welkom Ilse,

Goed dat je je vraag op ons forum stelt! Ik kan me goed voorstellen dat je je geld liever ergens anders aan uitgeeft. Helemaal top dat je al STOP gesmst hebt en op payinfo.nl alles geblokkeerd hebt. Het verbaast me daarom dat dit niet lijkt te helpen.

Ik stuur je zo een privébericht, wil je daarop reageren? Als ik je gegevens heb, ga ik voor je kijken waar jouw tegoed heengaat. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Welkom Ilse,

Goed dat je je vraag op ons forum stelt! Ik kan me goed voorstellen dat je je geld liever ergens anders aan uitgeeft. Helemaal top dat je al STOP gesmst hebt en op payinfo.nl alles geblokkeerd hebt. Het verbaast me daarom dat dit niet lijkt te helpen.

Ik stuur je zo een privébericht, wil je daarop reageren? Als ik je gegevens heb, ga ik voor je kijken waar jouw tegoed heengaat. 

Reputatie 7
Badge +29
Hoi Ilse,

Ik heb nog geen reactie op mijn privébericht gehad, kan ik nog iets voor je doen? Laat het me dan gerust weten!

Reageer