Vraag

Levering bestelling prepaid sim

  • 23 May 2019
  • 8 reacties
  • 1314 keer bekeken

Ik heb een bestelling open staan (bestelnummer BASI646334.)

Kunt u mij zeggen wanneer deze wordt geleverd??
Bestelling is gedaan op 16-05 jl.

MvG

Michel Westhovens

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
In een ander topic schreef iemand dat de prepaid-sim kaartjes niet meer op voorraad waren en dat de klantenservice van KPN ook niet wist wanneer er weer geleverd gaat worden.

https://forum.kpn.com/prepaid-16/levering-prepaidkaart-met-1gb-databundel-473689#post768322
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @MichelWesthovens, goedenavond!

Ik heb zojuist ook gereageerd in het topic wat Noordzee hierboven noemt. Ook voor jou zoek ik graag uit hoe het precies zit. Het lijkt nu niet meer op een incident, dus hier zou iets over bekend moeten zijn. Wil ook jij je Forum profiel aanvullen met naam en postcode + huisnummer? Geef je even een seintje wanneer dit gelukt is? :)
Hallo Susan
Ik heb mijn profiel aangevuld
Reputatie 7
Badge +21
@MichelWesthovens, dankjewel. De oorzaak heb ik nog niet gevonden, ik heb het doorgezet naar onze specialisten!
@Susan_ wat gek dat je ineens helemaal niet meer reageert bij mijn topic waar je nota bene naar verwijst. En wat gek dat de betreffende aanbieding nog steeds vrolijk op de website staat.
Reputatie 7
Badge +28
Ze is er een paar dagen niet. Maar koop gewoon even ergens anders zo’n kaartje.

Die bestelling gaat heus wel een keer komen.

Maar het is natuurlijk geen fraaie situatie. Dat ben ik met je eens.
Je gaat er dan vanuit dat ik genoeg geld heb voor een tweede kaartje. Naast dat ik niks heb aan twee kaartjes. Ik neem aan dat er meer moderators zijn.
In ieder geval is dit de tweede slechte ervaring met de klantenservice van kpn. Wacht ik mn geld maar af en koop ik een kaartje ergens anders.
Reputatie 7
Badge +19
@Bellona, @Susan_ is inderdaad een aantal dagen vrij. Ik heb een reactie gestuurd in dit topic. Reageer je daar?

Reageer